Napsali o nás

Jen malá část české populace se orientuje v cenách energií, možnostech úspor nebo v základních předpisech.

7. 9. 2017

Jak pomáháte zákazníkům v tomto směru? S jakými omyly či mýty se nejčastěji setkáváte?

Věnujeme hodně času vzdělávání a poradenství. Zákazníkům usnadňujeme orientaci ve fakturách. Na našem webu si mohou najít vzorové faktury, na kterých jsme vyznačili údaje nutné pro výpočet úspory. Také informujeme o tom, co jsou nekalé praktiky při prodeji a kdy je třeba být obezřetný. Ve spolupráci s rozhlasem a televizí jsme realizovali energetická okénka, v nichž Centropol odpovídal na dotazy. Nejčastěji se zákazníkům plete pojem distributor a dodavatel. Zatímco distributor přenáší energii ke dveřím zákazníka a ten mu platí pouze poplatek za distribuci, energie, které vedou „ode dveří” k jednotlivým spotřebičům, už patří dodavateli. Pouze dodavatele může zákazník měnit a ušetřit při přechodu na lepší ceny.

Petra Walterová, manažerka Zákaznické péče společnosti Centropol

Zdroj: Deník Ženy

 

Jen malá část české populace se orientuje v cenách energií, možnostech úspor nebo v základních předpisech.

Pomozte nám zlepšit web

Smyslem naší práce je ušetřit vám peníze i starosti, abyste byli spokojení a mohli svou energii věnovat těm, kteří ji potřebují.

Web neustále zlepšujeme. A budeme moc rádi, pokud nám v tom pomůžete. Vyplňte, prosím, dvanáct jednoduchých otázek v dotazníku, ať víme, co vás nejvíc trápí. Děkujeme!

Pomozte nám zlepšit web