Tiskové zprávy

Mobilní operátor CENTROPOL začíná 9. září, nabídne tarify za 1,- Kč

27. 8. 2013

"Vstupujeme na trh jako první plnohodnotný virtuální operátor pro koncové zákazníky. Z toho budou těžit právě oni. Naše nabídka je velmi zajímavá a vysoce konkurenční. Chceme, aby si naše služby lidé nejprve vyzkoušeli. Následně se mohou rozhodnout, zda si vyberou operátora CENTROPOL. Přicházíme proto s ojedinělou nabídkou, kdy po dobu tří měsíců poskytneme všechny základní tarify za 1,- Kč. Přinášíme však i další zajímavé tarify a balíčky ve spojení s odběry elektřiny a zemního plynu. Chceme vybudovat silného alternativního mobilního operátora stejně, jako se nám to podařilo v oblasti zemního plynu a elektřiny," řekl Aleš Graf, předseda představenstva skupiny CENTROPOL, jejíž součástí je mobilní operátor CENTROPOL.

Základní tarify
Na rozdíl od všech stávajících virtuálních operátorů, kteří pouze přeprodávají předplacené telefonní karty, nabídne CENTROPOL svým zákazníkům především paušální tarify. Ty budou zahrnovat mobilní volání, SMS i datové služby.

Základní tarif s neomezeným voláním v rámci vlastní sítě nabídne CENTROPOL za 199,- Kč. "Nabízíme neomezený tarif za nejnižší cenu na trhu v rámci operátorů, kteří o svých nabídkách dávají vědět prostřednictvím masmédií," uvedl marketingový manažer skupiny CENTROPOL Boris Rajdl.

Nabídka tarifů je rozdělena podle potřeb volání každého zákazníka. Od toho jsou odvozeny i jejich názvy, jako například základní tarify s názvy "Trochu", "Více" a "Jak chci". "Neúčtujeme žádné aktivační poplatky, ani nenutíme zákazníky skládat jistiny. Myslíme na rodiny, pro které máme speciální tarif "Celá rodina," doplnil Rajdl. Především pro mladší zákazníky je připraven tarif "Chci data" s přenosem až do 1 GB dat.

Speciální tarify jsme připravili i pro zákazníky sesterské společnosti CENTROPOL ENERGY, jednoho z největších dodavatelů elektřiny a zemního plynu. "S tarifem "C energie" mohou tito zákazníci volat za 1,50 Kč za minutu bez jakýchkoliv závazků i omezení doby volání," dodal Rajdl. Zákazníci CENTROPOL ENERGY se nemusí vázat žádnou smlouvou, a navíc získají u tarifů měsíční slevu 150,- Kč.

Podpora při vstupu na trh
CENTROPOL chce svou nabídkou oslovit nejen více než 350.000 zákazníků sesterské společnosti CENTROPOL ENERGY, ale i další domácnosti. "Pro komunikaci se zákazníky využijeme slogan "Mobilizace". Mobilizujeme všechny, aby obrátili svoji pozornost na nového operátora a vyzkoušeli si jej. Následně se mohou po vlastních zkušenostech rozhodnout, zda si vyberou pro volání značku CENTROPOL. Vstupujeme s nabídkou měsíčních tarifů za jedinou korunu, což je naprostý unikát na mobilním trhu," uvedl Boris Rajdl. V masivní kampani se počítá s využitím venkovní reklamy, on-line a rozhlasu.

CENTROPOL bude využívat pro své mobilní služby síť operátora Vodafone, s nímž se dohodl na pronájmu infrastruktury. "Komplexní služby zahrnující fakturaci, zákaznický portál, call centrum, jednoduše kompletní technickou podporu budeme zajišťovat my, stejně jako je tomu u stávajících dominantních mobilních operátorů," doplnil Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel skupiny CENTROPOL.

Pomozte nám zlepšit web

Smyslem naší práce je ušetřit vám peníze i starosti, abyste byli spokojení a mohli svou energii věnovat těm, kteří ji potřebují.

Web neustále zlepšujeme. A budeme moc rádi, pokud nám v tom pomůžete. Vyplňte, prosím, dvanáct jednoduchých otázek v dotazníku, ať víme, co vás nejvíc trápí. Děkujeme!

Pomozte nám zlepšit web