Tiskové zprávy

O změnu dodavatele energií se stále více zajímají i mladší lidé

14. 5. 2013

"Zatímco se obecně vžila představa, že k alternativním dodavatelům přecházejí především starší lidé, v praxi to tak úplně není. Zákazníci mladší 55 let, kteří přešli k alternativním dodavatelům, tvoří zhruba třetinu a jejich podíl stále roste," uvedl obchodní ředitel a člen představenstva CENTROPOL ENERGY Lukáš Pokrupa.

Trend, kdy k alternativním dodavatelům přechází stále více mladších zákazníků, má podle marketingového manažera CENTROPOL ENERGY Borise Rajdla jasnou příčinu. "Především se oslovování zákazníků stále více přesouvá z "door to door" prodeje ke klasickým komunikačním a marketingovým nástrojům, jako je internet a televize. Ty pak více ovlivňují i mladší zákazníky," řekl Boris Rajdl. Jako příklad uvedl projekt www.sbirejjabka.cz, který je přímo zaměřený na mladší generaci.

Podle Lukáše Pokrupy bude podíl mladších zákazníků v řadách alternativních dodavatelů postupně stále růst. "Předpokládáme, že se podíl zákazníků mladších 55 let bude stále zvyšovat k hranici zhruba 40 či 50 procent," uvedl.