Tiskové zprávy

Peníze rostou na stromě! #kilovník

22. 5. 2017

A na vlastní oči se o tom přesvědčili obyvatelé Českých Budějovic. V pondělí tam před Nákupním centrem Géčko vyrostl strom, který plodí stokoruny. Tím odstartoval sociologický průzkum v rámci netradiční promoakce společnosti Centropol.

 

Kilovník otevřel diskuze nad tématy rodinných financí, úspor a poskytování služeb. Originální formou rozvíření vod finanční gramotnosti v ČR přináší úplně jiný úhel pohledu na skutečnou hodnotu peněz. Poukazuje na téma obecných klišé ohledně efektivního hospodaření v českých domácnostech.

Jednoduchá myšlenka se opírá o jednoduché a také zcela pravdivé tvrzení, které má ale pro každého z nás jinou obsahovou hodnotu. Pokud se jedná o jednotlivce, vychází z osobního postoje ke stavu své peněženky. Dělí společnost mezi ty spořivé, investující nebo rozhazovačné. Vnímání skutečné hodnoty stokorunové bankovky se odvíjí od naší potřeby a následně také způsobu, jak a za kolik ji můžeme uspokojit.

Mnoho odběratelů elektřiny a plynu se domnívá, že změna dodavatele je příliš složitá, a tak raději platí o tisíce korun ročně více. „Kdyby lidé věděli, jak je to jednoduché, tak by byl energetický trh v mnohem větším pohybu. Drtivou většinu potřebných úkonů totiž za zákazníky udělá obchodník. Stačí mít poslední vyúčtování a podepsat plnou moc a dál už se o nic nestaráte,“ dodává obchodní ředitel Tomáš Hlaváček.

Pro Centropol je tato kampaň a s ní i otevírání nových poboček otázkou firemní kultury. „ Zákazník je pro nás více než pouhé číslo na faktuře, proto bychom do konce roku rádi otevřeli zákaznická centra v každém kraji v České republice. Věříme, že to zákazníci ocení.“ říká Tomáš Hlaváček.

První lokalita pro instalaci se nacházela před Nákupním centrem Géčko. Vytipovaná oblast představuje místo setkávání různých skupin pro možný sociologický průzkum, který odpověděl na otázky vnímání hodnoty jednotlivých respondentů. Netradiční prezentace je o sdílení a předávání myšlenky dál nejen prostřednictvím sociálních sítí, ale další diskuze. Cílem celé roadshow po českých a moravských městech je zvýšení povědomosti o značce společnosti Centropol a jeho portfolia služeb. Zásadním předpokladem,  ale bylo vzbudit potřebu zamyslet se nad tím, jestli neplatíme za některé služby zbytečně a jak efektivně naložit s penězi, které zkrátka nerostou na stromě.

 

 

Pomozte nám zlepšit web

Smyslem naší práce je ušetřit vám peníze i starosti, abyste byli spokojení a mohli svou energii věnovat těm, kteří ji potřebují.

Web neustále zlepšujeme. A budeme moc rádi, pokud nám v tom pomůžete. Vyplňte, prosím, dvanáct jednoduchých otázek v dotazníku, ať víme, co vás nejvíc trápí. Děkujeme!

Pomozte nám zlepšit web