Vyhledat na webu
Zavřít

Nové připojení plynu

1. Nové odběrné místo

Nikdy na vašem odběrném místě nebyl plynoměr? V takovém případě se jedná o zřízení nového odběrného místa. Níže najdete přehled všeho, co budete potřebovat k úspěšnému připojení. 

Co je potřeba, aby vám byl namontován plynoměr: 

  • Sjednat Smlouvu o poskytování služeb s naší společností on – line nebo na naší zákaznické lince 478 575 555. Kolegové Vás provedou celým procesem. 
  • Revizní zpráva (musí být doloženo vždy, u PPD je třeba doložit již při Žádosti o připojení) 
  • Tlakové zkoušky (je potřeba ukázat technikovi při montáži plynoměru, u PPD je třeba doložit již při Žádosti o připojení) 
  • Plná moc k zastupování (pokud jednáte za někoho jiného, nebo někdo za Vás) 
  • Žádost o připojení (ŽOP) nebo Smlouva o připojení (SoP) 
  • EIC kód (provozovatel distribuční soustavy přidělí EAN na základě Žádosti o připojení-ŽOP a bude uveden ve Smlouvě o připojení-SoP
  • Doklad o vlastnickém nebo jiném právu k odběrnému místu (výpis z katastru nemovitostí, nájemní smlouva, aj.) 

Doporučujeme zajistit si Smlouvu o připojení přímo u distributora. Tímto způsobem je obvykle zpracování požadavku výrazně rychlejší. Pokud SoP zadáváme my, může být vyřízení ze strany distributora časově náročnější. 

Jak podat žádost na distribuci: 

PPD 
Online: Žádost o připojení k distribuční soustavě
PDF: Žádost o připojení k distribuční soustavě

GASNET 
Lze použít náš formulář:  Formulář Centropol 
Online: Žádost o připojení
PDF: Žádosti a smlouvy k připojení

GAS DISTRIBUTION 
Lze použít náš formulář:  Formulář Centropol 
Online: Žádost o připojení 
PDF: Žádost o připojení 

Pokud je Smlouva o připojení již sepsaná s distribucí, je nutné ji doložit a již není třeba nám zasílat Žádost o připojení. 

Podepsanou žádost a případně další dokumenty pošlete jako sken e-mailem na technicka.podpora@centropol.cz nebo poštou na adresu Centropol Energy, a. s., Vaníčkova 1594/1, 400 01 Ústí nad Labem. 

Nemáte čas nebo si nejste jistí, jak na to? Žádost můžeme podat za vás a vše vyřídit společně – stačí nás kontaktovat na zákaznické lince 478 575 555 nebo navštívit naše zákaznická centra. 

2. Odběrné místo s demontovaným plynoměrem

Pokud na vašem odběrném místě již byl plynoměr, ale došlo k jeho demontáži, postup je podobný jako u nového odběrného místa, s několika rozdíly. 

Co je potřeba, aby vám byl namontován plynoměr: 

  • Sjednat Smlouvu o poskytování služeb s naší společností on – line, nebo na naší zákaznické lince 478 575 555. Kolegové Vás provedou celým procesem. 
  • Revizní zpráva a tlakové zkoušky (musí být doloženo vždy) 
  • Plnou moc k zastupování (pokud jednáte za někoho jiného, nebo někdo za Vás) 
  • Žádost o připojení (ŽOP) nebo Smlouva o připojení (SoP) 
  • EIC kód (zjistíte od distribuce, předchozího odběratele, nebo z 8místného čísla plomby ze štítku (např. 2B612008) umístěného na šroubení v místě osazení plynoměru.) 
  • Doklad o vlastnickém nebo jiném právu k odběrnému místu (výpis z katastru nemovitostí, nájemní smlouva, aj.) 

Doporučujeme zajistit si Smlouvu o připojení přímo u distributora. Tímto způsobem je obvykle zpracování požadavku výrazně rychlejší. Pokud SoP zadáváme my, může být vyřízení ze strany distributora časově náročnější. 

Jak podat žádost na distribuci: 

PPD 
Online: Žádost o připojení k distribuční soustavě
PDF: Žádost o připojení k distribuční soustavě – domácnost

GASNET 
Lze použít náš formulář:  Formulář Centropol
Online: Žádost o připojení
PDF: Žádosti a smlouvy k připojení

GAS DISTRIBUTION 
Lze použít náš formulář:  Formulář Centropol 
Online: Žádost o připojení 
PDF: Žádost o připojení 

Pokud je Smlouva o připojení již sepsaná s distribucí, je nutné ji doložit a již není třeba nám zasílat Žádost o připojení. 

Podepsanou žádost a případně další dokumenty pošlete jako sken e-mailem na technicka.podpora@centropol.cz nebo poštou na adresu Centropol Energy, a. s., Vaníčkova 1594/1, 400 01 Ústí nad Labem. 

Nemáte čas nebo si nejste jistí, jak na to? Žádost můžeme podat za vás a vše vyřídit společně – stačí nás kontaktovat na zákaznické lince 478 575 555 nebo navštívit naše zákaznická centra.