Technické dotazy

Vyměnil/a jsem kotel nebo jiný spotřebič

Když vyměníte plynový spotřebič za jiný typ s jiným výkonem, často je potřeba vyměnit i plynoměr. Říkáme tomu technická změna a pomůžeme vám s ní.

  1. Stáhněte si a vyplňte Žádost o připojení.
  2. Podepsanou žádost pošlete jako sken v příloze e-mailu na nebo poštou na adresu CENTROPOL ENERGY, a.s., Vaníčkova 1594/1, 400 01 Ústí nad Labem.
  3. S vaším distributorem vše vyřešíme a požádáme ho o vystavení nové Smlouvy o připojení. Distributor na to má až 30 dnů.
  4. Pokud bude potřeba vyměnit i plynoměr, dáme vám vědět, kdy k vám dorazí technik provozovatele distribuční soustavy.

Pomozte nám zlepšit web

Smyslem naší práce je ušetřit vám peníze i starosti, abyste byli spokojení a mohli svou energii věnovat těm, kteří ji potřebují.

Web neustále zlepšujeme. A budeme moc rádi, pokud nám v tom pomůžete. Vyplňte, prosím, dvanáct jednoduchých otázek v dotazníku, ať víme, co vás nejvíc trápí. Děkujeme!

Pomozte nám zlepšit web