Ke smlouvě na dva roky nyní odměna 2 000 Kč na Váš účet. Více informací ->.
Vyhledat na webu
Zavřít
back Zpátky

Přišla mi upomínka, i když mám zaplaceno

Datum poslední revize: 31. 7. 2025

I to se může stát a obvykle jsou důvodem chybně zadané platební údaje.

1. Vystavenou upomínku můžete dohledat v online Samoobsluze v sekci Platby. Porovnejte vámi zadané platební údaje s údaji na upomínce. Pokud nesouhlasí, napište nám přes kontaktní formulář v Samoobsluze a přiložte doklad o úhradě, kde je viditelný chybně zadaný údaj. Situaci vyřešíme.

2. Zkontrolujte, zda vám banka nevrátila platbu zpět. Pokud ano, zadejte pečlivě správné platební údaje a odešlete platbu znovu.

3. Porovnejte datum vystavení upomínky s datem odeslání platby. Je možné, že vaše platba dorazila až poté, co jsme upomínku vystavili. Pokud chcete mít jistotu, zavolejte nám na 478 575 555 a společně se na to podíváme.

Pomohl vám článek?

Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.