Nejvýhodnější nabídka elektřiny pro domácnosti

Už od roku 2002 šetříme zákazníkům peníze a starosti s elektřinou. Pomáháme s výběrem toho nejvýhodnějšího produktu a vyřizujeme za ně i změnu dodavatele. Staňte se jedním z nich!

Spočítejte si, kolik můžete s Centropolem ušetřit

Naše nabídka

Elektřina Fixně

Skvělá cena, která po celou dobu smlouvy zůstane stejná.

Průměrně
1581 Kč měsíčně

za svícení a provoz běžných spotřebičů v bytě o rozloze 80 m² se dvěma členy domácnosti.

Detail

Začít šetřit je snadné
vše zařídíme za vás a kompletně online

ruka drží telefon, nna kterém se objevuje vstup do kalkulačky Centropolu

Spočítejte si cenu.

Stačí zadat pár údajů do naší online kalkulačky a hned uvidíte, kolik s námi můžete ušetřit. Nebo uzavřete smlouvu online.

operátorka call centra Centropolu

Ozveme se, a doladíme detaily

Nechte nám na sebe kontakt a vyberte si čas, kdy se máme ozvat. Zavoláme vám a dohodneme finální podobu nabídky.

ruka drží telefon s nápisem hotovo a úsměvem Centropolu

Hotovo! Převod zařídíme za vás.

Pokud se vám nabídka bude líbit, podepíšete smlouvu a máte hotovo. Výpověď u stávajícího dodavatele už obstaráme my.

Spočítat úsporu

Potřebujete pomoci s přepisem energií?

V životě nastává spousta situací, kdy se potřebujete soustředit na to důležité. Je však potřeba myslet i na nezbytné záležitosti, jako je přepis energií. Abyste s ním nemuseli ztrácet tolik času, rádi vám pomůžeme.

Výkup elektřiny

Odkoupíme od vás přebytečnou elektřinu z obnovitelných zdrojů. Nabízíme zajímavé ceny a férové podmínky. S námi na elektřině vyděláte.

Podnikáte? Máme pro vás speciální nabídku!

Díky pečlivé analýze trhu dokážeme nabídnout skvělé ceny elektřiny pro podnikatele. Zákazníkům se spotřebou nad 50 MWh dohodneme individuální cenu, nejvýhodnější ceny však zajistíme i nejmenším firmám. Poradit se s námi můžete online, po telefonu, nebo přímo na osobní schůzce. Stačí třicet minut a budete mít jasno, kolik s Centropolem ušetříte.

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – většinou není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné. Pokud bychom přeci jen  potřebovali nějaké doplňující informace, náš operátor je s vámi projde a jednoduše se doplní.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

     

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.

Důvěřuje nám více než 260 000 zákazníků.
Tohle jsou někteří z nich:

Miroslava Turečková
Praha

„S firmou Centropol mám jen ty nejlepší zkušenosti. Když jsem před časem ve slabé chvilce uzavřela smlouvu se „Šmejdy“, tak jsem po podrobném prostudování zjistila, že je smlouva pro mne velice nevýhodná. Měla jsem dojem, že už s tím nic nepůjde udělat.  Došla jsem, ale na pražskou pobočku, kde mi zaměstnankyně Centropolu dobře poradila a po tom, co jsem jí dala plnou moc za mě vše k mé spokojenosti vyřídila a z nevýhodné smlouvy mě vyvázala.“

Radek Soukup
Kladno

„Impuls ke změně byla nová, „lepší“ nabídka od tehdejšího dodavatele. Nabídka se ale ukázala výhodná spíše pro druhou stranu než pro mě. Poptal jsem tedy další dodavatele a Centropol mi nabídl tu nejnižší cenu, které se můj tehdejší dodavatel přiblížil, ale zůstat jsem nechtěl kvůli předchozí „výhodné“ nabídce. Očekávám totiž férové jednání a nízkou cenu i po uplynutí stávající smlouvy. Nevím, proč bych měl platit víc než noví zákazníci.“

Lubomír Machoň
Ústí nad Labem

„Jsem u Centropolu přes 3 roky a hned na začátku spolupráce jsem dostal k dispozici obchodníka, který se stará přímo o mě a všechno zařídí. Podpis smlouvy proběhl hladce během osobní schůzky podle předem domluvených podmínek. Pro mě osobně skvělá pomoc, protože v otázkách okolo energetiky se orientuji jen okrajově. Navíc mi jednou za čas přijde časopis Céčko, kde je zajímavé počtení o cestování, technice a dalších tématech.“

Lucie Bartáková
Praha

„Na Centropolu se mi líbí, že kdykoli potřebuji, vždy mi ochotně poradí a pomůžou s řešením mého problému. Ať už na pobočce nebo po telefonu jsou všichni operátoři vždy připravení pomoci s jakýmkoli problémem.“

Martina Vojtíšková
Chlumec

„Čerpám od Centropolu všechny produkty, které nabízí. Tím šetřím za energie i za volání, protože každý měsíc mám 50 volných minut.“