Získejte tu nejvýhodnější nabídku
pro nové zákazníky!
Neplaťte víc, než je nutné, když ceny energií na trhu rostou! Přestupte k nám od svého současného dodavatele a získáte extra nízké ceny energií s možností výběru délky závazku podle svých potřeb.
Jak snadno dosáhnout skvělých cen
pro domácnosti
Spočítejte si nezávazně zálohu
Spočítejte si svou zálohu rychle. Zadejte pár údajů do našeho online formuláře a okamžitě zjistíte, jak výhodnou cenu za energie můžete získat.
Vyplnění online formuláře během několika minut!
Stačí jen pár jednoduchých kroků – připravte si vyúčtování a máte hotovo! Všechno je intuitivní a uživatelsky přívětivé, takže to zvládnete bez stresu a zbytečného papírování.
Vše vyřídíme za Vás
Celou změnu dodavatele včetně komunikace se stávajícím dodavatelem zařídíme za Vás. Kdyby se cokoliv pokazilo, budeme vás díky zadaným údajům kontaktovat a pomůžeme s dokončením smlouvy.
Spočítejte si zálohu od Centropolu
Detailní ceník
FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1 rok
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2024
Platnost: od 21. 08. 2024
FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1,5 roku
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2024
Platnost: od 30. 08. 2024
FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1 rok
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2024
Platnost: od 30. 08. 2024
-
Co musím doložit při přechodu k Centropolu?
Je to velmi jednoduché – většinou není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné. Pokud bychom přeci jen potřebovali nějaké doplňující informace, náš operátor je s vámi projde a jednoduše se doplní.
-
Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?
Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).
-
Jak získám přístup do samoobsluhy?
Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.
-
Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?
Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.
Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.
-
Kde najdu svoje zákaznické číslo?
Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.
Spočítejte si zálohu
Vyberte si délku závazku podle svých potřeb a uzavřete online smlouvu na nové odběrné místo.
Získejte energie přesně podle svých představ – rychle, snadno a pohodlně!