Vážení zákazníci, omlouváme se, ale operátoři na naší zákaznické lince v těchto dnech řeší větší počet požadavků, než je obvyklé. Abyste se vyhnuli čekání na telefonu, využijte naši samoobsluhu. Pokud vám letos končí závazek, budeme vás brzy kontaktovat s novou nabídkou a cenou ještě více pod stropem. Více informací

Férový plyn
s cenou pod stropem

Snižujeme ceny plynu, kdykoli to jde. Právě teď ta chvíle nastala a my plyn proto nabízíme za cenu nižší než vládní strop. A za sjednání smlouvy online vám pošleme chytrou zásuvku zdarma.

Spočítat a sjednat online

Naše nabídka pro online sjednání

Plyn
Fixně online pro začátek na 1 rok

Výdaje máte pod kontrolou a vše řešíte online

1 000 Kč sleva do ročního vyúčtování

Průměrně
2 104 Kč za 1 MWh plynu vč. DPH.

Po celou dobu smlouvy zůstane cena stejná
Smluvní závazek na 1 rok.
Komunikace bez papíru s možností platby online.


Detail produktu

Sjednat online

Další naše produkty

  • Fixně na 1,5 roku
    Průměrná cena 2 166 Kč za 1 MWh plynu vč. DPH.

    Po celou dobu smlouvy zůstává cena stejná. Způsob komunikace a platebních transakcí si může zvolit.
    Smluvní závazek na 18 měsíců

    Detail produktu

  • Fixně pro začátek na 1 rok

    Průměrná cena 2 225 Kč za 1 MWh plynu vč. DPH.

    Po celou dobu smlouvy zůstane cena stejná.
    Smluvní závazek na 1 rok.
    Možnost výběru typu komunikace i platebních transakcí.

    Detail produktu

     

Získejte stabilní dodávky plynu bez jakýchkoli závazků. Kdykoli se tak můžete rozhodnout jinak. Modelové příklady vám pomohou zorientovat se v tom, jaké zálohy by se týkaly vaší domácnosti.

Jak získat plyn za výhodnou cenu
rychle, snadno a kompletně online?

Vyplňte formulář

Nejlépe to jde s posledním vyúčtováním po ruce. Stačí pár minut a máte hotovo.

Podepište, jednoduše tahem

Jednoduchým tahem prstem po dotykové obrazovce nebo myší dokument podepište

ruka drží telefon s nápisem hotovo a úsměvem Centropolu

Hotovo! Převod zařídíme za vás

Další už je na nás. O každém kroku vás budeme včas informovat. Záleží nám na tom, abyste byli v obraze.

Naše nabídka
samoobsluha

Tady jste vždy první na řadě

V naší online samoobsluze jste vždy první na řadě. Sami tak bez čekání můžete třeba:

  • upravit kontaktní údaje
  • nastavit formu vyúčtování i plateb…
  • postarat se o energie svým blízkým a spoustu dalšího

Přepisy jednodušší než byste čekali

Provedeme vás přepisem energií při stěhování, dědictví i koupi nemovitosti jako nikdo jiný.

V těto i dalších podobných situacích jsme jako doma. S našimi zákazníky je řešíme denně.

Šetřit energiemi má smysl

V době rostoucích cen energií nám záleží na tom, abyste měli všechny potřebné informace a věděli, kde je opravdu efektivní začít šetřit. Proto pro vás hledáme a počítáme stále nové tipy, jak snížit spotřebu elektřiny vaší domácnosti. Našim zákazníkům je dokonce přidáváme do každé faktury.

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle dochází k sankčnímu postihu za nedodržení smluvních podmínek. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaj