Úvod » Péče a podpora » Všechny informace o smlouvě » Jak mám postupovat v případě úmrtí odběratele?
Život přináší i smutné chvíle. Abychom vám situaci co nejvíc usnadnili, rádi pomůžeme s přepisem elektřiny či plynu. Spolu to zvládneme.
Kromě online přepisu můžete zaslat výše zmíněné materiály na e-mail: obchod@centropol.cz, případně poštou na adresu: CENTROPOL ENERGY, a. s., Vaníčkova 1594/1, 400 01 Ústí nad Labem. V takovém případě přiložte prosím také Čestné prohlášení pro ukončení smlouvy z důvodu úmrtí a kontaktní údaje nového zákazníka.
Jestliže vracíte nemovitost například městu a nebudete dodávku energií na nikoho přepisovat, je potřeba smlouvu ukončit.
Dokumenty zašlete na e-mail: obchod@centropol.cz  nebo poštou na adresu: CENTROPOL ENERGY, a. s., Vaníčkova 1594/1, 400 01 Ústí nad Labem. Pokud ještě nemáte dědické usnesení od notáře, zašlete je dodatečně. Napište nám prosím také korespondenční adresu osoby, s níž budeme všechny další formality řešit.
Poznámka: Nevyplníte-li stav u plynu nebo elektřiny s kategorií měření C4, distributor určí stav elektroměru či plynoměru odhadem. Pokud máte u elektřiny typ měření B nebo kategorii měření C1-C3, stav elektroměru nevyplňujte. Jedná se o průběhové měření s dálkovým přenosem údajů a distribuce sleduje vaši spotřebu sama – zadané stavy neakceptuje.
Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.