Vážení zákazníci AZ Energies, která ukončuje činnost, rádi pro vás zajistíme dodávky energií. Novou smlouvu můžete ihned sjednat online, zanechat nám telefonní číslo, na které se ozveme zpět, nebo volejte ve všedních dnech na 800 575 575. S případy, jako je ten váš, máme zkušenosti a společně vše vyřešíme.
×
Vyhledat na webu
Zavřít
back Zpátky

Přestala mi fungovat elektřina

Datum poslední revize: 6. 10. 2025

Poruchy či výpadky dodávky elektřiny mohou mít různé příčiny. Nejlepší postupovat vyřazovacím způsobem.

1. Zkontrolujte hlavní jistič

Ověřte, zda pojistky a hlavní jistič nejsou ve vypnutém stavu tzv. „shozené“.

2. Zkontrolujte vyúčtování a upomínky

K přerušení dodávky může v krajním případě dojít i z důvodu neuhrazení závazků. Zkontrolujte své poslední vyúčtování i případné upomínky a ověřte, že máte vše zaplaceno. Snadno a rychle to zvládnete prostřednictvím online Samoobsluhy.

3. Nahlaste poruchu přímo distributorovi

Máte vše uhrazeno? Pak může být příčinou porucha v distribuční soustavě, kterou neprodleně telefonicky nahlaste distributorovi. Podle distribučního území to jsou:

PRE distribuce (Hlavní město Praha): 800 823 823
EG.D Distribuce (jižní Čechy a jižní Morava): 800 22 55 77
ČEZ Distribuce (ostatní regiony): 800 850 860
Ditributoři elektřiny

Pomohl vám článek?

Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.