Ke smlouvě na dva roky nyní odměna 2 000 Kč na Váš účet. Více informací ->.
Vyhledat na webu
Zavřít
back Zpátky

K čemu slouží Samoobsluha

Datum poslední revize: 8. 8. 2025

Máme pro vás Samoobsluhu pro elektřinu a plyn i pro mobilní tarify.

Co najdu v Samoobsluze?

Samoobsluha pro elektřinu a plyn nabídne vše, na co si jen vzpomenete.

  • všechny platby na jednom místě
  • nastavení výše záloh
  • detailní informace o odběrném místě
  • můžete provádět samoodečet elektřiny nebo plynu
  • požádat o změnu údajů na smlouvě
Všechny informace o smlouvě na jednom místě

V Samoobsluze jednoduše detailní informace o vaší smlouvě a odběrném místě:

  • aktuální produkt
  • výše zálohy
  • platební kalendář i vyúčtování
  • číslo EAN a EIC
  • jistič a distribuční sazba
  • vaše distribuční území
  • kompletní smlouva ke stažení
  • historie samoodečtů
Jak získám přístup do samoobsluhy

Naši Samoobsluhu má u nás každý klient. Pokud jste ve smlouvě uvedli svůj e-mail a telefonní číslo, stačí se přihlásit přes jednorázové přihlášení. Pokud raději využíváte heslo, jednoduše si ho nastavíte ve vašem profilu.

Pokud si nevíte rady, zavolejte nám. Přístup do Samoobsluhy s vámi rádi vyřeší na obsluha na čísle: +420 478 575 555.

Co najdu v Samoobsluze pro mobilní tarify

V telefonní samoobsluze si můžete stáhnout všechna vyúčtování a podrobný výpis hovorů. Snadno změníte kontaktní nebo osobní údaje. Aktivaci datových balíčků a změnu tarifu, způsobu platby nebo zasílání vyúčtování zvládnete prostřednictvím několika kliknutí.

Pomohl vám článek?

Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.