Vážení zákazníci AZ Energies, která ukončuje činnost, rádi pro vás zajistíme dodávky energií. Novou smlouvu můžete ihned sjednat online, zanechat nám telefonní číslo, na které se ozveme zpět, nebo volejte ve všedních dnech na 800 575 575. S případy, jako je ten váš, máme zkušenosti a společně vše vyřešíme.
×
Vyhledat na webu
Zavřít
back Zpátky

Co mám dělat, pokud nesouhlasím s vyřízením reklamace?

Datum poslední revize: 11. 9. 2025

Máte možnosti

V případě, že s vyřízením reklamace nesouhlasíte, máte právo podat námitky proti vyřízení reklamace k Českému telekomunikačnímu úřadu. O sporech mezi Centropolem a zákazníkem rozhoduje věcně a místně příslušný soud (obecným soudem Centropolu je Okresní soud v Ústí nad Labem), přičemž v některých případech je dána pravomoc i Českému telekomunikačnímu úřadu www.ctu.cz.

Reklamační řád je k nahlédnutí ve všech zákaznických centrech Centropolu a na internetové stránce www.centropol.cz

Pomohl vám článek?

Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.