Vážení zákazníci AZ Energies, která ukončuje činnost, rádi pro vás zajistíme dodávky energií. Novou smlouvu můžete ihned sjednat online, zanechat nám telefonní číslo, na které se ozveme zpět, nebo volejte ve všedních dnech na 800 575 575. S případy, jako je ten váš, máme zkušenosti a společně vše vyřešíme.
×
Vyhledat na webu
Zavřít
back Zpátky

Přepsal jsem elektřinu/plyn. Jak dlouho mám platit zálohy?

Datum poslední revize: 11. 9. 2025

V okamžiku, kdy máme všechny dokumenty

Přepis energie považujeme za hotový v okamžiku, kdy od nového zákazníka máme všechny potřebné dokumenty k přepisu energií.

Dokončení přepisu vždy zákazníkům oznamujeme. Přestat platit můžete tedy až v momentě, kdy je dokončený přepis. Nemusíte se ničeho bát, pokud vznikne přeplatek díky platbám navíc, peníze vám vrátíme.

Pomohl vám článek?

Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.