Úvod » Péče a podpora » Platby a faktury » Neodešla mi platba ze SIPO
Pokud na SIPO nemáte předepsanou zálohu, vystavili jsme Vám vyúčtování energií a nový platební kalendář. V tom případě může ze SIPA vypadnout jedna záloha. Proč?
Na SIPO se musíme hlásit k 20. dni předchozího měsíce. Jelikož je platební kalendář vystaven až po tomto termínu, není možné se na SIPO přihlásit.
Jelikož zálohová platba není předepsaná, hradit ji nemusíte. Nebudeme vás za ni upomínat a zahrneme ji do vyúčtování za další měsíc. Pokud platbu na SIPO máte a nevidíte ji v aktuálním platebním kalendáři, je uvedena na tom předchozím.
Nastavení plateb i jednotlivé úhrady si můžete jednoduše zkontrolovat v Samoobsluze. Po přihlášení stačí kliknout na sekci Platby a vidíte přehled svých plateb včetně budoucích.
Zálohu, která ze SIPO vypadla, můžete uhradit jednorázově, a to i pomocí chytrého telefonu a QR kódu, který si zobrazíte po přihlášení do Samoobsluhy v přehledu vyúčtování pod konkrétním detailem platby.
Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.