Vážení zákazníci AZ Energies, která ukončuje činnost, rádi pro vás zajistíme dodávky energií. Novou smlouvu můžete ihned sjednat online, zanechat nám telefonní číslo, na které se ozveme zpět, nebo volejte ve všedních dnech na 800 575 575. S případy, jako je ten váš, máme zkušenosti a společně vše vyřešíme.
×
Vyhledat na webu
Zavřít
back Zpátky

Co je sdílení účtu a k čemu slouží?

Datum poslední revize: 12. 9. 2025

Spravujte více účtů najednou

Sdílení účtu zákazníka je možnost jak sdílet své energie s kýmkoliv komu dáte své svolení. Jednoduše se dá říct, že vy nebo kdokoliv jiný může spravovat energie mnoha lidí i firem. A to vše pod jedním přístupem do Samoobsluhy.

Jak aktivovat sdílenou osobu?

V prvé řadě je třeba říct, že o povolení sdílené osoby musí vždy požádat majitel daného odběrného místa a to pomocí svého přístupu do zákaznické samoobsluhy.

Po přihlášení v pravém horní rohu najdete sekci Můj účet, kde můžete spravovat sví osobní údaje a sdílení účtu. Pro sdílení samoobsluhy budete potřebovat vyplnit plnou moc – formulář najdete přímo u žádosti.

Kolegové po zpracování žádosti a vytvoření sdílené osoby zašlou pokyny k registraci účtu. Sdílená osoba nemusí být zákazníkem společnosti Centropolu. O svolení přístupu žádá majitel/zákazník pro koho potřebuje.

Pomohl vám článek?

Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.