Vážení zákazníci AZ Energies, která ukončuje činnost, rádi pro vás zajistíme dodávky energií. Novou smlouvu můžete ihned sjednat online, zanechat nám telefonní číslo, na které se ozveme zpět, nebo volejte ve všedních dnech na 800 575 575. S případy, jako je ten váš, máme zkušenosti a společně vše vyřešíme.
×
Vyhledat na webu
Zavřít

Elektřina
Fixně na 1 rok

Skvělá cena, která po celou dobu smlouvy zůstane stejná. Zároveň si můžete vybrat jakýkoliv způsob komunikace.  

Proč Fixně?

  • Opravdu fixovaná cena po celou dobu závazku. 
  • Online sjednání z pohodlí kanceláře či domova.
  • Možnost výběru typu komunikace i platebních transakcí.

Kdy začít přemýšlet o fixním produktu?

S elektřinou Fixně máte jistotu, že cena za dodávky zůstane po celou dobu smlouvy naprosto stejná. Svoje výdaje tak držíte pevně pod kontrolou. Zároveň si můžete vybrat způsob komunikace, placení záloh i vracení přeplatků.  

Další informace najdete v detailním ceníku.

Detailní ceníky

Aktuálně nabízený
Elektřina

FIXNĚ PRO PODNIKATELE na 1 rok

Komodita: Elektřina

Segment: Podnikatel

Datum cen distribuce: 01. 09. 2025

Platnost: od 21. 03. 2025

Ceníky distribučních území:

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.u003cbr /u003eu003cbr /u003eu0026nbsp;

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.u003cbr /u003eu003cbr /u003eVýpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.

Nechte nám své telefonní číslo. Náš obchodní zástupce se vám ozve a poradí se správným produktem přímo pro vás.

A_B2C_Zadejte telefon Domácnost_TEL

  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • Odesláním formuláře berete na vědomí podmínky
    zpracování osobních údajů.