Naše nabídka je jednoduchá
Plyn
Bez závazku pro podnikatele
Kdykoli můžete udělat změnu
1 999 Kč za 1 MWh plynu bez DPH
- 30/55/110 Kč měsíční fixní plat
- Smlouva je bez časového závazku
- 3měsíční výpovědní lhůta
Plyn
Fixně pro podnikatele na 1 rok
Výdaje máte pod kontrolou
1939 Kč za 1 MWh plynu bez DPH.
- 50/70/105 Kč měsíční fixní plat
- Po celou dobu smlouvy zůstane cena stejná
- Smluvní závazek jen na 12 měsíců
Začít šetřit je snadné
vše zařídíme za vás a kompletně online
Zanechte kontakt
Jednoduše nám na sebe nechte kontakt ve formuláři dole a my se vám ozveme co nejdříve. Vy si zatím můžete přichystat své poslední vyúčtování.
Ozveme se a doladíme detaily
Nechte nám na sebe kontakt. My vám zavoláme a dohodneme finální podobu nabídky.
Hotovo! Převod zařídíme za vás
Pokud se vám nabídka bude líbit, podepíšete smlouvu a máte hotovo. Výpověď u stávajícího dodavatele už obstaráme my.
Vy se ptáte – my odpovídáme
-
Co musím doložit při přechodu k Centropolu?
Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.
-
Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?
Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).
-
Jak získám přístup do samoobsluhy?
Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.
-
Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?
Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.
Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.
-
Kde najdu svoje zákaznické číslo?
Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.
S Centropolem šetří nejen firmy, ale i domácnosti
Už od roku 2002 pomáháme tisícům domácností ušetřit výdaje za zemní plyn. Na vaší spokojenosti nám velmi záleží, a tak vám po celou dobu nasloucháme a vaše podněty proměňujeme v reálná řešení. Společně hledáme podobu „ideálního“ dodavatele energií a snažíme se mu v péči o naše zákazníky co nejvíce přiblížit. Vaše důvěra je pro nás velkým závazkem.