Vyhledat na webu
Zavřít

Férový plyn
pro podnikatele

Správný dodavatel neotálí se snížením ceny, když to trh a podmínky umožňují.  Přinášíme plyn s cenou nižší a je na vás, zda si cenu zafixujete nebo bude vyčkávat na další vývoj.

Naše nabídka je jednoduchá

Plyn
Bez závazku pro podnikatele

Kdykoli můžete udělat změnu

Pouze
1 999 Kč za 1 MWh plynu bez DPH
Sjednat online
  • 30/55/110 Kč měsíční fixní plat
  • Smlouva je bez časového závazku
  • 3měsíční výpovědní lhůta

Detail produktu

Plyn
Fixně pro podnikatele na 1 rok

Výdaje máte pod kontrolou

Průměrně
1939 Kč za 1 MWh plynu bez DPH.
Sjednat online
  • 50/70/105 Kč měsíční fixní plat
  • Po celou dobu smlouvy zůstane cena stejná
  • Smluvní závazek jen na 12 měsíců

Detail produktu

Začít šetřit je snadné
vše zařídíme za vás a kompletně online

ruka drží telefon, nna kterém se objevuje vstup do kalkulačky Centropolu

Zanechte kontakt

Jednoduše nám na sebe nechte kontakt ve formuláři dole a my se vám ozveme co nejdříve. Vy si zatím můžete přichystat své poslední vyúčtování.

operátorka call centra Centropolu

Ozveme se a doladíme detaily

Nechte nám na sebe kontakt. My vám zavoláme a dohodneme finální podobu nabídky.

ruka drží telefon s nápisem hotovo a úsměvem Centropolu

Hotovo! Převod zařídíme za vás

Pokud se vám nabídka bude líbit, podepíšete smlouvu a máte hotovo. Výpověď u stávajícího dodavatele už obstaráme my.

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

     

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.

S Centropolem šetří nejen firmy, ale i domácnosti

Už od roku 2002 pomáháme tisícům domácností ušetřit výdaje za zemní plyn. Na vaší spokojenosti nám velmi záleží, a tak vám po celou dobu nasloucháme a vaše podněty proměňujeme v reálná řešení. Společně hledáme podobu „ideálního“ dodavatele energií a snažíme se mu v péči o naše zákazníky co nejvíce přiblížit. Vaše důvěra je pro nás velkým závazkem.

Důvěřuje nám už přes 260 000 zákazníků. Tohle jsou někteří z nich:

  • Miroslava Turečková
    google

    „S firmou Centropol mám jen ty nejlepší zkušenosti. Když jsem před časem ve slabé chvilce uzavřela smlouvu se „Šmejdy“, tak jsem po podrobném prostudování zjistila, že je smlouva pro mne velice nevýhodná. Měla jsem dojem, že už s tím nic nepůjde udělat.  Došla jsem, ale na pražskou pobočku, kde mi zaměstnankyně Centropolu dobře poradila a po tom, co jsem jí dala plnou moc za mě vše k mé spokojenosti vyřídila a z nevýhodné smlouvy mě vyvázala.“

  • Radek Soukup
    google

    „Impuls ke změně byla nová, „lepší“ nabídka od tehdejšího dodavatele. Nabídka se ale ukázala výhodná spíše pro druhou stranu než pro mě. Poptal jsem tedy další dodavatele a Centropol mi nabídl tu nejnižší cenu, které se můj tehdejší dodavatel přiblížil, ale zůstat jsem nechtěl kvůli předchozí „výhodné“ nabídce. Očekávám totiž férové jednání a nízkou cenu i po uplynutí stávající smlouvy. Nevím, proč bych měl platit víc než noví zákazníci.“

  • Lubomír Machoň
    google

    „Jsem u Centropolu přes 3 roky a hned na začátku spolupráce jsem dostal k dispozici obchodníka, který se stará přímo o mě a všechno zařídí. Podpis smlouvy proběhl hladce během osobní schůzky podle předem domluvených podmínek. Pro mě osobně skvělá pomoc, protože v otázkách okolo energetiky se orientuji jen okrajově. Navíc mi jednou za čas přijde časopis Céčko, kde je zajímavé počtení o cestování, technice a dalších tématech.“

  • Lucie Bartáková
    google

    „Na Centropolu se mi líbí, že kdykoli potřebuji, vždy mi ochotně poradí a pomůžou s řešením mého problému. Ať už na pobočce nebo po telefonu jsou všichni operátoři vždy připravení pomoci s jakýmkoli problémem.“

  • Martina Vojtíšková
    google

    „Čerpám od Centropolu všechny produkty, které nabízí. Tím šetřím za energie i za volání, protože každý měsíc mám 50 volných minut.“

Nechte nám své telefonní číslo. Náš obchodní zástupce se vám ozve a poradí se správným produktem přímo pro vás.

  • Odesláním formuláře berete na vědomí podmínky zpracování osobních údajů.