Můj Mobil Jak zjistím potřebnou velikost SIM karty pro moje zařízení? Více informací Jak mohu odstoupit od smlouvy? Více informací Jak mohu reklamovat vyúčtování nebo službu? Více informací Co se stane, když zaplatím po datu splatnosti? Více informací Nechci platit za zasílání tištěného vyúčtování. Více informací Mohu si nastavit trvalý příkaz na uhrazení vyúčtování? Více informací Jak mohu hradit vyúčtování za mobilní služby? Více informací Mohu službu využívat v zahraničí? Více informací Na jaké síti služba funguje? Více informací Jakým způsobem mohu aktivovat službu s novým telefonním číslem? Více informací Jak přenos telefonního čísla probíhá? Více informací Přišla mi upomínka, i když jsem zaplatil/a Více informací Mám moc vysokou fakturu a nerozumím jednotlivým položkám Více informací Měním příjmení, adresu nebo název firmy Více informací