Vážení zákazníci, omlouváme se, ale operátoři na naší zákaznické lince v těchto dnech řeší větší počet požadavků, než je obvyklé. Abyste se vyhnuli čekání na telefonu, využijte naši samoobsluhu.

×

Elektřina
Bez závazku
pro podnikatele

Se smlouvou bez časového závazku. Ideální pro zákazníky, kteří chtějí zůstat flexibilní, aby mohli rychle reagovat na vývoj situace.

Sjednat online

Proč Bez závazku?

  • Smlouva bez časového závazku
  • 3měsíční výpovědní lhůta
  • Možnost kdykoliv udělat změnu

Kdy začít přemýšlet o produktu Bez závazku?

Pokud se neradi k čemukoliv zavazujete, sáhněte po elektřině Bez závazku. Smlouva na dobu neurčitou vám umožní prakticky kdykoliv se rozhodnout jinak a udělat změnu. Elektřinu pro vás nenakoupíme do zásoby, a proto se její cena může v průběhu času měnit. 

Zároveň si můžete vybrat způsob komunikace, placení záloh i vracení přeplatků. Doporučujeme zvolit elektronickou komunikaci a bezhotovostní platební styk.

Další informace najdete v detailním ceníku.

Detailní ceníky

Aktuálně nabízený
Elektřina

BEZ ZÁVAZKU PRO PODNIKATELE

Segment: Podnikatel

Distribuční rok: 2023

Platnost: od 24. 10. 2023

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.u003cbr /u003eu003cbr /u003eu0026nbsp;

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.u003cbr /u003eu003cbr /u003eVýpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.