Vyhledat na webu
Zavřít

Elektřina Fixně

Skvělá cena, která po celou dobu smlouvy zůstane stejná. Zároveň si můžete vybrat jakýkoliv způsob komunikace.  

Proč Fixně?

  • Opravdu fixovaná cena po celou dobu závazku. 
  • Online sjednání z pohodlí kanceláře či domova.
  • Možnost výběru typu komunikace i platebních transakcí.

Kdy začít přemýšlet o fixním produktu?

S elektřinou Fixně máte jistotu, že cena za dodávky zůstane po celou dobu smlouvy naprosto stejná. Svoje výdaje tak držíte pevně pod kontrolou. Zároveň si můžete vybrat způsob komunikace, placení záloh i vracení přeplatků.  

Další informace najdete v detailním ceníku.

Detailní ceníky

Aktuálně nabízený
Elektřina

FIXNĚ na 1,5 roku

Segment: Podnikatel

Distribuční rok: 2024

Platnost: od 16. 06. 2023

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.u003cbr /u003eu003cbr /u003eu0026nbsp;

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.u003cbr /u003eu003cbr /u003eVýpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.

Nechte nám své telefonní číslo. Náš obchodní zástupce se vám ozve a poradí se správným produktem přímo pro vás.

A_B2C_Zadejte telefon Domácnost_TEL

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Odesláním formuláře berete na vědomí podmínky
    zpracování osobních údajů.