Vážení zákazníci AZ Energies, která ukončuje činnost, rádi pro vás zajistíme dodávky energií. Novou smlouvu můžete ihned sjednat online, zanechat nám telefonní číslo, na které se ozveme zpět, nebo volejte ve všedních dnech na 800 575 575. S případy, jako je ten váš, máme zkušenosti a společně vše vyřešíme.
×
Vyhledat na webu
Zavřít

Jak na samoodečet elektřiny a plynu u domácností?

Samoodečty je možné kompletně odbavit v naší Samoobsluze a to velice jednoduše a rychle. Stačí se Všechny samoodečty je možné kompletně odbavit v naší Samoobsluze a to velice jednoduše a rychle. Pokud ještě nemáte účet a nedaří se vám zaregistrovat, kontaktuje prosím naši zákaznickou linku +420 478 575 555, kde vám můžeme pomoci i s výběrem vhodného odečtu.

Kontrolní odečet lze zadat do 25 dní od data odečtu u elektřiny a do 12 dní u plynu.

Konečný odečet lze zaslat nejpozději do 3 pracovních dní od data ukončení smlouvy, po tomto datu nám  distributor stavy neakceptuje.

Mimořádný odečet k 31. 12. lze zadat do 25 dní od data odečtu u elektřiny a do 12 dni u plynu.