Vážení zákazníci, omlouváme se, ale operátoři na naší zákaznické lince v těchto dnech řeší větší počet požadavků, než je obvyklé. Abyste se vyhnuli čekání na telefonu, využijte naši samoobsluhu.

×

Jak na samoodečet elektřiny a plynu u domácností?

Samoodečty je možné kompletně odbavit v naší Samoobsluze a to velice jednoduše a rychle. Stačí se jen přihlásit. Pokud ještě nemáte účet a nedaří se Vám zaregistrovat, kontaktuje prosím naši zákaznickou linku +420 478 575 555.

V případě potíží v Samoobsluze můžete využít e-mailovou komunikaci.

Elektřinu nebo plyn si můžete odečíst sami. Stačí vyplnit tabulku pro příslušnou komoditu a odeslat na samoodecet@centropol.cz.

V případě konečného odečtu pro zemní plyn odešlete e-mail na konecnyodecetplyn@centropol.cz, pro elektřinu na konecnyodecet@centropol.cz (konečný odečet lze zaslat do 2 pracovních dnů od ukončení smlouvy, po tomto datu nám distributor stavy neakceptuje).

Pro vyřízení Vašich požadavků lze nově využít naší Samoobsluhy.