Technické dotazy

K čemu slouží samoobsluha

Máme tu pro vás samoobsluhu pro mobilní tarify a pracujeme na nové pro elektřinu a plyn, kterou spustíme v první polovině roku 2017.

Co najdu v samoobsluze pro mobilní tarify

V telefonní samoobsluze si můžete stáhnout všechna vyúčtování a podrobný výpis hovorů. Snadno změníte kontaktní nebo osobní údaje. Aktivaci datových balíčků a změnu tarifu, způsobu platby nebo zasílání vyúčtování zvládnete na pár kliků.

Co najdu v připravované samoobsluze pro elektřinu a plyn

Samoobsluha pro elektřinu a plyn nabídne vše, na co si jen vzpomenete. Uvidíte přehled svých plateb nebo detailní informace o odběrném místě. Budete moci provést samoodečet elektřiny nebo plynu, změnit své zálohy a úprava smlouvy taky nebude žádný problém.

Jak získám přístup do samoobsluhy

S telefonem to je snadné. Stačí si na této stránce nechat zaslat SMS s jednorázovým heslem na své Centropol telefonní číslo. Po přihlášení si nastavíte nové heslo, kterým se poté budete pravidelně přihlašovat.

U elektřiny a plynu to je o něco složitější, zatím ji pouze testujeme. Ale až ji spustíme, nebojte, dáme vám o možnostech přihlášení vědět.