K čemu slouží samoobsluha

Máme tu pro vás samoobsluhu pro mobilní tarify a pracujeme na nové pro elektřinu a plyn, kterou spustíme v první polovině roku 2019.

Co najdu v samoobsluze pro mobilní tarify

V telefonní samoobsluze si můžete stáhnout všechna vyúčtování a podrobný výpis hovorů. Snadno změníte kontaktní nebo osobní údaje. Aktivaci datových balíčků a změnu tarifu, způsobu platby nebo zasílání vyúčtování zvládnete na pár kliků.

Co najdu v samoobsluze pro elektřinu a plyn

Samoobsluha pro elektřinu a plyn nabídne vše, na co si jen vzpomenete. Uvidíte přehled svých plateb nebo detailní informace o odběrném místě. V budoucnu budete moci provést samoodečet elektřiny nebo plynu, změnit své zálohy a úprava smlouvy taky nebude žádný problém.

Jak získám přístup do samoobsluhy

S telefonem to je snadné. Stačí si na této stránce nechat zaslat SMS s jednorázovým heslem na své Centropol telefonní číslo. Po přihlášení si nastavíte nové heslo, kterým se poté budete pravidelně přihlašovat.

Aby to bylo jednoduché i u elektřiny a plynu, s registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup do samoobsluhy.