Vážení zákazníci AZ Energies, která ukončuje činnost, rádi pro vás zajistíme dodávky energií. Novou smlouvu můžete ihned sjednat online, zanechat nám telefonní číslo, na které se ozveme zpět, nebo volejte ve všedních dnech na 800 575 575. S případy, jako je ten váš, máme zkušenosti a společně vše vyřešíme.
×
Vyhledat na webu
Zavřít

Neodešla mi platba ze SIPO


Pokud na SIPO nemáte předepsanou zálohu, vystavili jsme Vám vyúčtování energií a nový platební kalendář. V tom případě může ze SIPA vypadnout jedna záloha. Proč

Na SIPO se musíme hlásit k 20. dni předchozího měsíce. Jelikož je platební kalendář vystaven až po tomto termínu, není možné se na SIPO přihlásit. Co s tím?

  • Jelikož zálohová platba není předepsaná, hradit ji nemusíte. Nebudeme Vás za ni upomínat a zahrneme ji do vyúčtování za další měsíc. Pokud platbu na SIPO máte a nevidíte ji v aktuálním platebním kalendáři, je uvedena na tom předchozím. Zkontrolovat platební kalendář můžete i v naší Samoobsluze.
  • Nastavení plateb i jednotlivé úhrady si můžete jednoduše zkontrolovat v Samoobsluze. Po přihlášení stačí kliknout na tlačítko „Zobrazit vyúčtování“ a vidíte přehled svých plateb včetně budoucích.
  • Zálohu, která ze SIPO vypadla, můžete uhradit jednorázově, a to i pomocí chytrého telefonu a QR kódu, který si zobrazíte po přihlášení do Samoobsluhy v přehledu vyúčtování pod konkrétním detailem platby. Dále můžete zaplatit bankovním převodem, vkladem na náš účet v Komerční bance nebo poštovní poukázkou typu A/C. Platební údaje naleznete na přiloženém platebním kalendáři. Ten je k dispozici také v Samoobsluze. Příští měsíc už bude Vaše zálohová platba na SIPO v pořádku navedena.