Vážení zákazníci AZ Energies, která ukončuje činnost, rádi pro vás zajistíme dodávky energií. Novou smlouvu můžete ihned sjednat online, zanechat nám telefonní číslo, na které se ozveme zpět, nebo volejte ve všedních dnech na 800 575 575. S případy, jako je ten váš, máme zkušenosti a společně vše vyřešíme.
×
Vyhledat na webu
Zavřít

Přišla mi upomínka, i když jsem zaplatil/a

Ano, i to se může stát. Obvykle za to mohou chybně zadané platební údaje.

  • Vystavenou upomínku můžete dohledat v „Přehledu plateb a vyúčtování“ v zákaznické Samoosbluze. Porovnejte Vámi zadané platební údaje s údaji na upomínce. Pokud nesouhlasí, napište nám v Samoosbluze přes kontaktní formulář nebo zašlete e-mail na obchod@centropol.cz nebo nám zavolejte na tel. 478 575 555. V kontaktních formuláři Samoosbluhy nebo e-mailu přiložte prosím doklad o úhradě, kde je viditelný chybně zadaný variabilní symbol. Vyřešíme to.
  • Zkontrolujte, zda Vám banka nevrátila platbu zpět. Pokud ano, zkontrolujte platební údaje a odešlete platbu znovu.
  • Porovnejte datum vystavení upomínky s datem odeslání platby. Je totiž možné, že k nám platba dorazila až potom, co jsme upomínku vystavili. V tom případě je pravděpodobně vše v pořádku. Pokud si ale stále nejste jisti, zavolejte nám na tel. 478 575 555. Podíváme se na to.