Vážení zákazníci AZ Energies, která ukončuje činnost, rádi pro vás zajistíme dodávky energií. Novou smlouvu můžete ihned sjednat online, zanechat nám telefonní číslo, na které se ozveme zpět, nebo volejte ve všedních dnech na 800 575 575. S případy, jako je ten váš, máme zkušenosti a společně vše vyřešíme.
×
Vyhledat na webu
Zavřít

Přišla mi upomínka, i když jsem zaplatil/a

Ano, i to se může stát. Obvykle za to mohou chybně zadané platební údaje.

  1. Porovnejte zadané platební údaje s údaji na upomínce. Pokud nesouhlasí, napište nám e-mail na mobil@centropol.cz nebo nám zavolejte na zákaznickou linku pod číslem *22.
  2. Zkontrolujte, zda Vám banka nevrátila platbu zpět. Pokud ano, zkontrolujte platební údaje a odešlete platbu znovu.
  3. Porovnejte datum vystavení upomínky s datem odeslání platby. Je totiž možné, že k nám platba dorazila až potom, co jsme upomínku vystavili.
  4. Zašlete nám doklad o zaplacení (výpis z účtu, útržek složenky, pokladní složenka z banky nebo snímek z elektronického bankovnictví) kde bude patrné, z jakého čísla účtu byla platba odeslána, včetně veškerých dalších identifikací. Na základě dokladu bude možné platbu dohledat, prověřit a případně spárovat s vystavenou fakturou.