Vážení zákazníci AZ Energies, která ukončuje činnost, rádi pro vás zajistíme dodávky energií. Novou smlouvu můžete ihned sjednat online, zanechat nám telefonní číslo, na které se ozveme zpět, nebo volejte ve všedních dnech na 800 575 575. S případy, jako je ten váš, máme zkušenosti a společně vše vyřešíme.
×
Vyhledat na webu
Zavřít

Proč nebyl přijatý stav elektroměru/plynoměru, který jsme uvedli v žádosti?

Stavy elektroměru nebo plynoměru jsou důležité pro původního dodavatele. Ten k těmto nahlášeným stavům uzavře fakturační období a u nového odběratele tímto stavem začíná počáteční stav.

Co se mohlo stát?

Distribuce může stavy neakceptovat z několika důvodů, např. Zadaný stav je menší než předchozí stav odečtu v systému ČEZ Distribuce, a. s.; nebo k danému termínu již existuje zadaný odečet a tím další není přijat.