Úvod » Péče a podpora » Všechny informace o smlouvě » TELCO
OKU (ověřovací kód účastníka) je čtrnáctimístný identifikátor výpovědi. Váš současný operátor Vám ho sdělí na základě platně podané výpovědi. ČVOP slouží k autorizaci přenosu mobilního telefonního čísla. Čísla lze přenést z/do jakékoli mobilní sítě v ČR, včetně virtuálních operátorů.
V případě, že chcete přenést mobilní číslo k Centropolu, potřebujeme od vás:
Pro aktivaci služby stačí zavolat na naši zákaznickou linku 478 575 555 ve všední dny mezi 8:00 a 18:00.
Limitem je myšlen strop útraty v daném fakturačním období. Limit vám pomáhá držet výdaje u hlasových služeb pod kontrolou. Je to částka, kterou můžete provolat nad rámec tarifu a volných minut.
V případě uhrazení po datu splatnosti, je možné, že dojde k vystavení zpoplatněné upomínky (dle ceníku služeb) a následně i blokaci služeb.
Zasíláme SIM karty pouze ve variantě 3v1 (neboli TRIO SIM), která obsahuje všechny 3 velikosti čipu (standardní, micro a nano), takže si sami vylomíte ten, který budete potřebovat.
Vylamovací adaptér (rámeček, redukce) je vhodný pro využití jedné SIM karty na převedení požadované velikosti SIM karty u daného telefonu.
Vyúčtování najdete v Samoobsluze. Popřípadě se obraťte na zákaznickou linku 478 575 555 ve všední dny mezi 8:00 a 18:00, kde můžete žádat o zaslání opisu vyúčtování na váš e-mail (zdarma) nebo o zaslání v tištěné podobě (zpoplatněno dle ceníku služeb).
Nová SIM karta se vám bude hodit při ztrátě, odcizení, v případě nevyhovujícího rozměru, poškození té původní anebo v případě potřeby SIM podporující LTE.
Ne vždy jde však o bezplatný úkon (zpoplatněno dle ceníku služeb).
Požádat o výměnu SIM karty můžete telefonicky na Zákaznické lince, která je pro Vás zdarma k dispozici ze sítě CENTROPOL pod číslem *22, nebo elektronickou formou na adrese mobil@centropol.cz či online požadavkem z webu.
Nejdříve nám zavolejte na Zákaznickou linku nebo napište na e-mail na mobil@centropol.cz, abychom Vám mohli poradit, jak postupovat.
Pokud jste službu sjednali přes naše internetové stránky nebo po telefonu, máte k dispozici 14denní zákonnou lhůtu na odstoupení od data aktivace služby. Po tuto dobu je možné službu ukončit bez poplatku/sankce a budeme vám účtovat pouze dobu využívání služby.
Pro odstoupení ve 14denní zákonné lhůtě vyplňte Formulář pro odstoupení a zašlete ho spolu se SIM kartou a veškerým příslušenstvím, které bylo součástí smlouvy, na adresu:
CENTROPOL ENERGY, a. s.
Vaníčkova 1594/1
400 01 Ústí nad Labem
Vše odešlete v nepoškozeném stavu a v původním balení.
Ano, stačí mít aktivní roaming. Lze ho aktivovat na Zákaznické lince, která je pro Vás zdarma k dispozici ze sítě CENTROPOL pod číslem *22, nebo elektronickou formou na adrese mobil@centropol.cz či online požadavkem z webu.
Jakmile přijmeme žádost o přenos čísla a předáte nám platný přenosový kód OKU, uzavřeme s vámi smlouvu, odešleme dosavadnímu operátorovi objednávku na přenesení čísla a zašleme vám doporučenou poštou SIM kartu společně se smlouvou k podpisu.
Přenos proběhne na začátku třetího pracovního dne mezi půlnocí a šestou hodinou ráno.
Během zmíněných hodin nemusí být číslo aktivní ani u jednoho operátora, funkční bude pouze tísňové volání na číslo 112.
Služby poskytujeme na síti Vodafone.
Ano, i to se může stát. Obvykle za to mohou chybně zadané platební údaje.
Je jen na vás, jakou metodu si zvolíte. Nabízíme následující možnosti úhrady vyúčtování:
BANKOVNÍ PŘEVOD
Platby provádějte ve prospěch čísla účtu 800092222/Bankovní kódy: 0100, 0300, 0800, 2700. Vždy je nutné uvést správný specifický a variabilní symbol dle vašeho vyúčtování.
INKASO z bankovního účtu
Pro aktivaci stačí zajistit souhlas k inkasu ve vaší bance (číslo našeho účtu 800092222/0300), specifický symbol najdete na vyúčtování, variabilní symbol se v tomto případě neuvádí, a sdělit nám číslo Vašeho účtu, ze kterého bychom mohli platby inkasovat.
SLOŽENKA
Složenku nezasíláme, je potřeba vyzvednout na poště.
SIPO
Pouze nám nahlásíte spojovací číslo SIPA.
Pro nastavení konkrétní platební metody kontaktujte zákaznickou linku na čísle 478 575 555 ve všední dny mezi 8:00 a 18:00.
Občas je to s tím vyúčtováním trochu složitější a vyznat se v jednotlivých částech faktury může být problém. Vysvětlíme vám, co znamenají jednotlivé položky, a poradíme vám, abyste se v tom neztratili.
Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.