Elektřina
Fixně online pro začátek

Skvělá cena, která zůstane stejná po celou dobu smluvního závazku. Zároveň si můžete vybrat jakýkoliv způsob komunikace. 

Spočítat a sjednat online

Proč Fixně online pro začátek?

  • Extra nízká cena 3 997 Kč/MWh vč. DPH (3 303 Kč/MWh bez DPH) za dodávku elektřiny při fixaci ceny na 1,5 roku + 500 Kč sleva za online sjednání do 28.2.2024
  • Cena 4 035 Kč/MWh vč. DPH (3 335 Kč/MWh bez DPH) za dodávku elektřiny při fixaci ceny na 2 roky.
  • Cena 4 047 Kč/MWh vč. DPH (3 345 Kč/MWh bez DPH) za dodávku elektřiny při fixaci ceny na 1 rok.

Kdy přemýšlet o fixním produktu?

S elektřinou Fixně Online pro začátek máte jistotu, že cena za dodávky zůstane po celou dobu smlouvy stejná a za online sjednání dokonce ještě výhodnější než obvykle.

Svoje výdaje tak držíte pevně pod kontrolou. Navíc veškerá komunikace, správa i placení probíhá kompletně online bez jakýchkoliv starostí a s ohledem na životní prostředí. Díky tomu může být cena ještě o něco nižší. 

Další informace najdete v detailním ceníku.

Detailní ceníky

Aktuálně nabízený
Elektřina

FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1,5 roku

Segment: Domácnost

Distribuční rok: 2024

Platnost: od 19. 01. 2024

Aktuálně nabízený
Elektřina

FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 2 roky

Segment: Domácnost

Distribuční rok: 2024

Platnost: od 25. 01. 2024

Aktuálně nabízený
Elektřina

FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1 rok

Segment: Domácnost

Distribuční rok: 2024

Platnost: od 25. 01. 2024

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

     

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.