Bez závazku se stropem

Pro rok 2023 cena odpovídající cenovému stropu, smlouva na dobu neurčitou a způsob komunikace přímo dle vašeho výběru.     Protože pro vás nemůžeme nakoupit dopředu, cenu elektřiny nefixujeme.

Elektřina Bez závazku?

  • Na rok 2023 cena odpovídající cenovému stropu
  • Smlouva bez časového závazku (3měsíční výpovědní lhůta)
  • Cena není fixovaná

Kdy začít přemýšlet o produktu
Bez závazku?

S produktem Bez závazku se stropem získáte pro rok 2023 přesně cenu odpovídající cenovému strop. Prakticky kdykoliv se můžete rozhodnout jinak a máte tak možnost rychle reagovat například na konec cenového stropu a přejít třeba na fixovaný produkt.

Další informace najdete v detailním ceníku.

Detailní ceník

Aktuálně nabízený
Elektřina

BEZ ZÁVAZKU se stropem

Segment: Podnikatel

Distribuční rok: 2022

Platnost: od 09. 11. 2022

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.u003cbr /u003eu003cbr /u003eVýpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.