Úvod » Péče a podpora » Platby a faktury » Jak probíhá vyúčtování pro podnikatele?
Řádné vyúčtování se uskutečňuje zpravidla jednou ročně. Vystavujeme je na základě odečtů stavu elektroměrů a plynoměrů, které nám poskytuje distributor působící v regionu, kde se nachází vaše odběrné místo.
Důležitou součástí ročního vyúčtování je platební kalendář s rozpisem záloh na následující období, který slouží také jako daňový doklad. Proto má v záhlaví evidenční číslo daňového dokladu. Platební kalendář najdete i v online Samoobsluze.
Na vaši žádost vám na základě odečtu vystavíme mimořádné vyúčtování a odečet poskytneme distributorovi k zaevidování do řádného ročního vyúčtování. Vše si pohodlně můžete vyřídit v Samoobsluze.
Pokud je odběrné místo osazeno elektroměrem typu C s dálkovým odečtem kategorie C1 – C3, je možné zažádat o mimořádné vyúčtování k poslednímu dni předchozího měsíce, kdy jsou data od distribuce kompletní.
Mimořádnou fakturu k 31.12. obvykle vystavujeme k ukončení účetního období roku.
Pokud má odběrné místo průběhové měření (typ měření C, kategorie C1 – C3) zašlete pouze požadavek o vystavení mimořádné faktury na samoodecet@centropol.cz.
Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.