Co dělat při zaplavení Vašeho odběrného místa zjistíte na stránkách místního distributora ČEZ Distribuce nebo EG.D, odběratelé zemního plynu najdou instrukce na stránkách GasNet.

×
Vyhledat na webu
Zavřít

Co dělat, když vyměním nebo rozšířím o plynové spotřebiče v místě spotřeby?

Když vyměníte plynový spotřebič za jiný typ s jiným výkonem, často je potřeba vyměnit i plynoměr.

V takovém případě se jedná o technickou změnu na odběrném místě a je třeba informovat poskytovatele distribuční soustavy pomocí formuláře Žádost o připojení. Na základě tohoto formuláře bude vystavena aktualizovaná Smlouva o připojení k distribuční soustavě, ve které bude informace o nové skladbě plynových spotřebičů v místě spotřeby.

  1. Stáhněte si a vyplňte Žádost o připojení (viz níže).
  2. Podepsanou žádost pošlete jako sken v příloze e-mailu na technicka.podpora@centropol.cz nebo poštou na adresu CENTROPOL ENERGY, a. s., Vaníčkova 1594/1, 400 01 Ústí nad Labem.
  3. Na základě poskytnuté Žádosti o připojení s Vaším distributorem vše vyřešíme a požádáme ho o vystavení nové Smlouvy o připojení. Distributor má na vyhotovení až 30 dnů.
  4. Pokud bude potřeba vyměnit i plynoměr, dáme Vám vědět, kdy k Vám dorazí technik provozovatele distribuční soustavy.