Úvod » Pro domácnosti » Plyn FIX
S ohledem na strmý nárůst cen energií a situaci, kdy není možné předvídat další vývoj, bohužel musíme dočasně pozastavavit nabídku zemního plynu pro nové zákazníky. Všechny naše stávající zákazníky chceme ujistit, že svým závazkům dostojíme. Jakmile se situace uklidní, nabídku zemního plynu novým zákazníkům opět obnovíme.
Tohle získáte
s produktem
Fixně
- Nízká cena díky smlouvě na 1 rok
- Jistota stejné ceny po celou dobu smlouvy
- Možnost výběru typu komunikace a platebních transakcí
Kdy začít přemýšlet o fixním produktu?
S plynem Fixně máte jistotu, že cena za dodávky zůstane po celou dobu smlouvy naprosto stejná. Svoje výdaje tak držíte pevně pod kontrolou. Zároveň si můžete vybrat způsob komunikace, placení záloh i vracení přeplatků. Vyúčtování vám tedy rádi pošleme domů i v papírové podobě, abyste si ho mohli založit a kdykoliv se k němu vrátit.
Další informace najdete v detailním ceníku.
Detailní ceníky
Žádné ceníky nebyly vloženy.
Vy se ptáte – my odpovídáme
-
Co musím doložit při přechodu k Centropolu?
Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.
-
Jak získám přístup do samoobsluhy?
Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.
-
Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?
Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.
Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.