Úvod » Pro domácnosti » Mobilní tarify
Volejte s námi za rozumnou cenu
Nabízíme výhodné mobilní tarify, které ocení hlavně rodiny s dětmi. Navíc, pokud od Centropolu odebíráte plyn nebo elektřinu, můžete volat ještě výhodněji.
Zavolejte mi zpět
Vážení zákazníci,
dle nařízeni místního regulátora jsou všem zákazníkům s okamžitou platností po dobu 24 hodin od zalogování do sítě Ruských operátorů, omezeny SMS a datové služby. Hlasové služby fungují bez jakéhokoli omezení.
V Rusku mají naši zákazníci možnost využít tyto roamingové partnery (sítě):
MTS (RUS)
Megafon (RUS)
Omezení roamingových služeb bylo zavedeno bez jakéhokoli časového omezení a odůvodněno zajištěním národní bezpečnosti. Platí od okamžiku, kdy dojde k zalogování SIM/telefonu do sítě roamingového partnera. V případě, že není daná SIM v Rusku aktivně využívána po dobu třech po sobě následujících dnů, dojde k opětovné aktivaci této blokace na dalších 24 hodin.
Kompletní pravidla pro získání slevy 100 Kč si můžete přečíst zde.
Potřebujete víc internetu?
Dokupte si mobilní data.
DATA NA DEN – 100 MB *
za 20 Kč/den
DATA NAVÍC 1000 – 1 GB
za 119 Kč/měsíc
* aktivuje se automaticky připojením v daný den na internet
A pokud od nás odebíráte elektřinu a plyn,
získáte další odměny
S elektřinou
Pokud od Centropolu odebíráte elektrickou energii, získáte navíc dalších 20 minut volání zdarma.
.
Průměrně
S plynem
Pokud od Centropolu odebíráte plyn, získáte navíc dalších 30 minut hovoru zdarma.
.
Průměrně
S obojím
Pokud jste zákazník, který od Centropolu odebírá plyn i elektřinu, získáte navíc 50 minut volání zdarma.
.
Průměrně
Vy se ptáte – my odpovídáme
-
Nařízení o digitálních službách (DSA)
Společnost CENTROPOL ENERGY, a.s. („Centropol“) je poskytovatelem relevantní služby podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 ze dne 19. října 2022, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (nařízení o digitálních službách, dále jen „DSA“).
Centropol poskytuje služby mobilního internetu, kterými je uživatelům na jejich žádost umožněno elektronicky v reálném čase přistupovat k mobilní komunikační síti, a přenášet jejím prostřednictvím informace poskytnuté, resp. vyžádané uživatelem (zejm. služby přístupu k internetu, hlasové služby VoIP, VoWIFI, či jiné služby přenosu signálu). Tyto služby jsou podle DSA považovány za služby „prostého přenosu“ („Služby“).
S ohledem na skutečnost, že Centropol u Služeb nezahajuje přenos, nevolí příjemce a neurčuje ani nemění přenášený obsah, neodpovídá ve smyslu čl. 4 DSA za informace přenášené nebo zpřístupněné prostřednictvím Služeb. Centropol tak ani není schopen vyhovět stížnostem na nezákonný obsah internetových stránek provozovaných třetími osobami.
Centropol v souladu s DSA zřídil jednotné kontaktní místo, na nějž je možné obrátit se v souvislosti s požadavky podle DSA, a to v českém a anglickém jazyce. Kontaktní místo však není určeno pro jakékoliv jiné požadavky nebo stížnosti (například pro reklamace). Adresa jednotného kontaktního místa je: DSA@centropol.cz
CENTROPOL ENERGY, a.s. („Centropol„) is a provider of a relevant service pursuant to Regulation (EU) 2022/2065 of the European Parliament and of the Council of 19 October 2022 on a Single Market For Digital Services and amending Directive 2000/31/EC (Digital Services Act, hereinafter referred to as the „DSA„).
Centropol provides mobile internet services that allow users, upon their request, to electronically access the mobile communication network in real time and transmit information through it, either provided or requested by the user (in particular, internet access services, VoIP voice services, VoWIFI, or other signal transmission services). According to the DSA, these services are classified as „mere conduit“ services (the „Services„).
Given that Centropol does not initiate the transmission of the Services, does not select the receiver, and does not determine or modify the information contained in the transmission, it is not liable under Article 4 of the DSA for the information transmitted or accessed through the Services. Consequently, Centropol is also unable to address complaints regarding illegal content on websites operated by third parties.
In accordance with the DSA, Centropol has established a single point of contact for inquiries related to DSA requirements, available in Czech and English. However, this contact point is not intended for any other requests or complaints (such as claims). The address of the single point of contact is: DSA@centropol.cz
-
Co dělat, v případě změny operátora?
Pokud se svým číslem přecházíte od jiného operátora, požádejte ho o číslo výpovědi, tzv. OKU KÓD. Na jeho základě vám převedeme vaše telefonní číslo k nám.
-
Jak můžu sjednat smlouvu s Centropolem?
Smlouvu lze zajistit telefonicky na zákaznické lince 478 575 555, osobně na zákaznickém centru nebo online na odkazu ZDE.
-
Co k sepsání smlouvy potřebuji?
Sepsání smlouvy na mobilní produkty Centropolu je velmi snadné, k uzavření vám stačí jen platný občanský průkaz.