Vyhledat na webu
Zavřít

Plaťte jen za to, co spotřebujete

Zaplatíte pouze odebranou elektřinu.

  • 0 Kč fixní měsíční plat
  •  4 961 Kč / MWh vč. DPH
  •  fixovaná cena na ideální dobu 1 roku
Spočítat a sjednat online

Nebo si zavolejme

Přesvědčíme vás, že
v Centropolu jste správně

Důvěřuje nám už přes 290 000 zákazníků a noví stále přibývají. Přidejte se k nim a my vám za naše služby spojené s dodávkou elektřiny nebude účtovat ani korunu.


Proč Fixně na zkoušku

Zafixovaná  cena

4 961 Kč/MWh vč. DPH (4 100 Kč/MWh bez DPH )
na 1 rok, který je této době pro fixaci ceny ideální.

web-zastropovani

Žádný  fixní měsíční poplatek

Fixní měsíční poplatek je 0 Kč.
Zaplatíte tak pouze za odebranou elektřinu.

Zajímavá  úspora

Ušetříte až 1 887 Kč vč. DPH. Srovnáváme se zastropovaným poplatkem, který je 157 Kč měsíčně.

Kdy přemýšlet o produktu
Fixně na zkoušku?

Se spotřebou elektřiny do 10,6 MWh/rok se vám vyplatí to vyzkoušet. Cena elektřiny zůstane po celou dobu smlouvy naprosto stejná a vy svoje výdaje tak držíte pevně pod kontrolou. Zároveň si můžete vybrat způsob komunikace, placení záloh i vracení přeplatků. Přesto doporučujeme šetrnější formou online komunikaci i platby. Vyúčtování vám uložíme v samoobsluze, ale rádi vám ho pošleme i domů v papírové podobě.

Za co nám nebudete platit

– za komunikaci s distributory a ostatními dodavateli,
– za komunikace s úřady,
– za administrativu spojenou se smlouvou a vyúčtováním
a za vše ostatní, co si dodavatelé běžně účtují v rámci fixního měsíčního poplatku.

Detailní ceníky

Již nelze sjednat
Elektřina

FIXNĚ NA ZKOUŠKU na 1 rok

Segment: Domácnost

Distribuční rok: 2023

Platnost: od 01. 06. 2023

Říkají o nás ….

  • Miroslava Turečková
    google

    „S firmou Centropol mám jen ty nejlepší zkušenosti. Když jsem před časem ve slabé chvilce uzavřela smlouvu se „Šmejdy“, tak jsem po podrobném prostudování zjistila, že je smlouva pro mne velice nevýhodná. Měla jsem dojem, že už s tím nic nepůjde udělat.  Došla jsem, ale na pražskou pobočku, kde mi zaměstnankyně Centropolu dobře poradila a po tom, co jsem jí dala plnou moc za mě vše k mé spokojenosti vyřídila a z nevýhodné smlouvy mě vyvázala.“

  • Radek Soukup
    google

    „Impuls ke změně byla nová, „lepší“ nabídka od tehdejšího dodavatele. Nabídka se ale ukázala výhodná spíše pro druhou stranu než pro mě. Poptal jsem tedy další dodavatele a Centropol mi nabídl tu nejnižší cenu, které se můj tehdejší dodavatel přiblížil, ale zůstat jsem nechtěl kvůli předchozí „výhodné“ nabídce. Očekávám totiž férové jednání a nízkou cenu i po uplynutí stávající smlouvy. Nevím, proč bych měl platit víc než noví zákazníci.“

  • Lubomír Machoň
    google

    „Jsem u Centropolu přes 3 roky a hned na začátku spolupráce jsem dostal k dispozici obchodníka, který se stará přímo o mě a všechno zařídí. Podpis smlouvy proběhl hladce během osobní schůzky podle předem domluvených podmínek. Pro mě osobně skvělá pomoc, protože v otázkách okolo energetiky se orientuji jen okrajově. Navíc mi jednou za čas přijde časopis Céčko, kde je zajímavé počtení o cestování, technice a dalších tématech.“

  • Lucie Bartáková
    google

    „Na Centropolu se mi líbí, že kdykoli potřebuji, vždy mi ochotně poradí a pomůžou s řešením mého problému. Ať už na pobočce nebo po telefonu jsou všichni operátoři vždy připravení pomoci s jakýmkoli problémem.“

  • Martina Vojtíšková
    google

    „Čerpám od Centropolu všechny produkty, které nabízí. Tím šetřím za energie i za volání, protože každý měsíc mám 50 volných minut.“

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – většinou není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné. Pokud bychom přeci jen  potřebovali nějaké doplňující informace, náš operátor je s vámi projde a jednoduše se doplní.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.