Úvod » Fixně online na 1 rok
Přesvědčíme vás, že v Centropolu jste správně
Důvěřuje nám už přes 290 000 zákazníků a noví stále přibývají. Přidejte se k nim a získejte výhodnou cenu elektřiny, která je fixovaná na optimální jeden rok.
Proč Fixně online

Fixovaná cena
4 839 Kč /MWh vč. DPH (3 999 Kč bez DPH), cena je pod stropem a fixovaná po celý rok. Měsíční poplatek je nízký, pouze 109 Kč (90 Kč bez DPH)
Smlouva na 1 rok
Smlouvu podepíšete na optimálních 12 měsíců. To je při dnešním vývoji cen tak akorát, ani málo, ani moc.
Online sjednání
Třeba z pohodlí domova, sjednání ceny a podpis smlouvy je online, veškerá komunikace je také bez papírů a vyúčtování najdete v online samoobsluze.
Kdy přemýšlet o produktu
Fixně online?
S elektřinou Fixně máte jistotu, že cena za dodávky zůstane po celou dobu smlouvy naprosto stejná. Svoje výdaje tak držíte pevně pod kontrolou. Zároveň si vše zařídíte online, komunikace je bez papírů, placení záloh i vracení přeplatků převodem z banky. Vyúčtování vám uložíme v naší online samoobsluze.
Detailní ceník
FIXNĚ ONLINE na 1 rok
Segment: Domácnost i Podnikatel
Distribuční rok: 2023
Platnost: od 15. 05. 2023
Vy se ptáte - my odpovídáme
-
Co musím doložit při přechodu k Centropolu?
Je to velmi jednoduché – většinou není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné. Pokud bychom přeci jen potřebovali nějaké doplňující informace, náš operátor je s vámi projde a jednoduše se doplní.
-
Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?
Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).
-
Jak získám přístup do samoobsluhy?
Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.
-
Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?
Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.
Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.
-
Kde najdu svoje zákaznické číslo?
Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.
Sjednejte si cenu elektřiny pod stropem
Zařiďte si smlouvu s výhodnou fixovanou cenou na optimální 1 rok.