Projděte si užitečné rady, které vám pomohou lépe zvládat nárůst cen energií.

Centropol otevřel další zákaznické centrum. V prostorách OC Galerie Moritz v Olomouci

, 18. 2. 2020

OLOMOUC, 12. února 2020 – Společnost Centropol, jeden z nejvýznamnějších dodavatelů elektřiny a plynu v České republice, zpřístupnil začátkem února svým klientům nové zákaznické centrum. Na osobní přístup a bezprostřední servis se mohou obyvatelé Olomouce těšit v Galerii Moritz, v ulici 8. května 24.

V zákaznickém centru si stávající či potenciální zákazníci společnosti Centropol budou moci vyřídit veškerou administrativu od změn tarifu či adresy až po podrobnosti k vyúčtování. Odběratelé energií si tu také mohou nechat poradit, jak ušetřit za elektřinu a plyn. V průběhu února bude pro všechny nové zákazníky připravena smlouva garantující šest měsíců odběru elektřiny a plynu zdarma!

“I v dnešní technologicky vyspělé době je potřeba osobního lidského kontaktu. Moderní způsob komunikace plně podporujeme, na druhou stranu si ale uvědomujeme, že ne každý chce fungovat pouze prostřednictvím internetu, chytrého telefonu či telefonátu s někým, koho nevidí. A netýká se to jen starších lidí. I proto považujeme zákaznická centra za plnohodnotný a nepostradatelný prodejní kanál,” říká Pavel Mencl, obchodní ředitel společnosti Centropol.

Nově otevřené olomoucké zákaznické centrum v Galerii Moritz je veřejnosti k dispozici každodenně, tedy od pondělí do neděle od 09:00 do 19:00 hodin. „V Olomouci a okolí dodáváme energie zhruba třiceti tisícům domácností, firem a institucí. Již nyní je zřejmé, že náš nový přístup k zákazníkům i prostřednictvím budované sítě poboček má odraz v počtu uzavřených smluv. Zákaznická centra se osvědčila, to olomoucké není určitě posledním,“ dodává Aleš Pospíšil, manažer vnějších vztahů a mluvčí společnosti.