Co dělat při zaplavení Vašeho odběrného místa zjistíte na stránkách místního distributora ČEZ Distribuce nebo EG.D, odběratelé zemního plynu najdou instrukce na stránkách GasNet.

×
Vyhledat na webu
Zavřít

Dodavatelé energií zdražují, my ceny držíme

Blesk, 27. 4. 2018

Pokud chceme v současné době rostoucích cen elektřiny uspořit, výhodné je najít si dodavatele energií, který nabízí lepší cenu a hezký partnerský přístup k zákazníkovi. Mezi takové paří dodavatel elektřiny a plynu společnost Centropol, která stále drží rozumné ceny a která za odborný přístup a rodinnou atmosféru ve svých zákaznických centrech obdržela prestižní cenu od Sdružení CZECH TOP 100.

Ceny elektřiny začínají stoupat, zvyšují je společnosti ČEZ, E.ON. A podobný krok zvažují i další. Jsou tu však alternativy, které vám peníze ušetří. Ceny naopak nezvedá například společnost Centropol. Pro domácnosti připravila dokonce ceníky šité na míru. Jsou zaměřené na majitele a uživatele panelákových bytů, na seniory či chataře a chalupáře.

Největší poptávka je mezi lidmi po cenově atraktivní produktové řadě Kamarád, pro níž se rozhodla polovina nových odběratelů. Ceník Kamarád je dokonce hitem mezi současnými ceníky, protože spotřebitelé platí podle toho, za jakou cenu nakupují největší společnosti na energetické burze.

A jak si zjistit potřebné informace? Stačí zavolat do call centra, tel.: 478 575 555.

Zájemce může zajít i do některého zákaznického centra Centropolu v Praze a krajských městech, mluvit s odborníkem a užít si rodinnou atmosféru. Takový přístup mají zákazníci rádi. Letos ho ocenilo i Sdružení CZECH TOP 100, které Centropolu udělilo prestižní cenu za rozvoj zákaznických center. „Pokud máte jakékoliv nejasnosti, přijďte k nám do zákaznického centra,“ radí ředitel zákaznické zkušenosti Centropolu Tibor Flašík.

Ceníky ušité na míru

Mezi aktuální revoluční ceníky Centropolu patří ceník pro domácnosti v panelových domech. Díky centrálnímu vytápění a plynovému sporáku tyto domácnosti využívají elektřinu zpravidla jen na svícení a provoz běžných domácích spotřebičů. Měsíční fixní poplatky bez ohledu na množství spotřebované elektřiny přitom tvoří nezanedbatelnou část faktury. Zatímco taxa distributorovi je daná zákonem a snížit nelze, svůj fixní poplatek Centropol snížil až o 90 %.

U Centropolu si vyberou i senioři, pro něž je nachystán speciální ceník, který vychází vstříc starším občanům s nižší spotřebou elektřiny. Měsíční fixní poplatky bez ohledu na množství spotřeby v těchto domácnostech tvoří až 20 procent celé faktury. I ten je ale snížen.

A do třetice Centropol vyšel vstříc spotřebitelům, kteří platí účty za elektřinu na chalupě, v letním domě či jen v garáži. Měsíční fixní poplatky bez ohledu na množství spotřebované elektřiny v těchto objektech často tvoří až polovinu celé faktury. Díky speciálnímu ceníku Centropolu odběratel ušetří až třetinu nákladů na elektřinu.

Vyberte si dodavatele – partnera

Při výběru dodavatele energií by zákazník měl vedle přijatelné ceny vzít v úvahu, zda dodavatel stojí na jeho straně a nabízí mu přístup bez zbytečné administrativy a komplikací. Měl by to být partner, který zákazníkovi radí a nabízí mu ceny a služby, které jsou dlouhodobě výhodné. V případě zájmu o osobní kontakt mohou zájemci zavítat do zákaznických center v krajských městech, pobočky jsou i na Praze 6 a Praze 8. Míří do nich stále stávajících i nových zákazníků, aby na místě zjistili, jak se dá ušetřit. A na co se ptají? Hlavně chtějí vědět, jak mohou uspořit za energie a jaký si vybrat ceník. Ale chtějí také třeba znát podrobnosti o vyúčtování. Všechny tyto otázky i řadu dalších dokážou pracovníci centra odpovědět. Jsou na to školeni a umí poradit i s aktuálními zvýhodněnými produkty.

O zákaznická centra je čím dál větší zájem

Centropol ve svých regionálních pobočkách nabízí profesionální přístup pracovníků a také hezký osobní přístup a rodinnou atmosféru. A ukazuje se, že nabídnout lidský kontakt zájemcům o informace od tohoto předního dodavatele elektřiny a plynu v ČR, se vyplatilo. Do zákaznických center míří měsíčně stovky lidí, mají zájem o informace a podepisují nové smlouvy.

„Chceme oslovovat zákazníky profesionalitou i osobním přístupem. Jsme stále spíše rodinnou firmou s přímou vazbou na lidi, která si může dovolit více péče,“ říká Tibor Flašík.

Vstřícný přístup k zákazníkům ocenila letos v dubnu dokonce anketa – vyhlašovaná letos již podvacáté Sdružením CZECH TOP 100, v rámci soutěže „100 obdivovaných firem ČR“. Centropol si z ní odnesl prestižní cenu za rozvoj zákaznických center. Převzal ji 12. dubna v Praze ředitel zákaznické zkušenosti Tibor Flašík, pro něhož je ocenění povzbuzením pro další zlepšování služeb všem zákazníkům.

O společnosti Centropol

Je jedním z nejvýznamnějších dodavatelů elektřiny a plynu v České republice. Obsluhuje na 300 000 odběrných míst z řad domácností, firem a institucí. Firma se dlouhodobě umísťuje v první stovce nejvýznamnějších českých firem v žebříčku, který vyhlašuje Sdružení Czech TOP 100. V roce 2016 dosáhl obrat společnosti Centropol bezmála sedmi miliard korun. Majitelem a jediným akcionářem je český podnikatel Aleš Graf. Centropol je členem Svazu průmyslu a dopravy ČR.