Úvod » Péče a podpora » Platby a faktury » Přišla mi upomínka, i když mám zaplaceno
I to se může stát a obvykle jsou důvodem chybně zadané platební údaje.
1. Vystavenou upomínku můžete dohledat v online Samoobsluze v sekci Platby. Porovnejte vámi zadané platební údaje s údaji na upomínce. Pokud nesouhlasí, napište nám přes kontaktní formulář v Samoobsluze a přiložte doklad o úhradě, kde je viditelný chybně zadaný údaj. Situaci vyřešíme.
2. Zkontrolujte, zda vám banka nevrátila platbu zpět. Pokud ano, zadejte pečlivě správné platební údaje a odešlete platbu znovu.
3. Porovnejte datum vystavení upomínky s datem odeslání platby. Je možné, že vaše platba dorazila až poté, co jsme upomínku vystavili. Pokud chcete mít jistotu, zavolejte nám na 478 575 555 a společně se na to podíváme.
Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.