Vážení zákazníci AZ Energies, která ukončuje činnost, rádi pro vás zajistíme dodávky energií. Novou smlouvu můžete ihned sjednat online, zanechat nám telefonní číslo, na které se ozveme zpět, nebo volejte ve všedních dnech na 800 575 575. S případy, jako je ten váš, máme zkušenosti a společně vše vyřešíme.
×
Vyhledat na webu
Zavřít
back Zpátky

K čemu slouží Samoobsluha

Datum poslední revize: 2. 10. 2025

Máme pro vás Samoobsluhu pro elektřinu a plyn i pro mobilní tarify.

Co najdu v Samoobsluze?

Samoobsluha pro elektřinu a plyn nabídne vše, na co si jen vzpomenete.

  • všechny platby na jednom místě
  • nastavení výše záloh
  • detailní informace o odběrném místě
  • můžete provádět samoodečet elektřiny nebo plynu
  • požádat o změnu údajů na smlouvě
  • změna osobních údajů: korespondenční adresa, kontaktní údaje
Všechny informace o smlouvě na jednom místě

V Samoobsluze jednoduše detailní informace o vaší smlouvě a odběrném místě:

  • aktuální produkt
  • výše zálohy
  • platební kalendář i vyúčtování
  • číslo EAN a EIC
  • jistič a distribuční sazba
  • vaše distribuční území
  • kompletní smlouva ke stažení
  • historie samoodečtů
Jak získám přístup do samoobsluhy

Naši Samoobsluhu má u nás každý klient. Pokud jste ve smlouvě uvedli svůj e-mail a telefonní číslo, stačí se přihlásit přes jednorázové přihlášení. Pokud raději využíváte heslo, jednoduše si ho nastavíte ve vašem profilu.

Pokud si nevíte rady, zavolejte nám. Přístup do Samoobsluhy s vámi rádi vyřeší na obsluha na čísle: +420 478 575 555.

Co najdu v Samoobsluze pro mobilní tarify

V telefonní samoobsluze si můžete stáhnout všechna vyúčtování a podrobný výpis hovorů. Snadno změníte kontaktní nebo osobní údaje. Aktivaci datových balíčků a změnu tarifu, způsobu platby nebo zasílání vyúčtování zvládnete prostřednictvím několika kliknutí.

Pomohl vám článek?

Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.