Vážení zákazníci AZ Energies, která ukončuje činnost, rádi pro vás zajistíme dodávky energií. Novou smlouvu můžete ihned sjednat online, zanechat nám telefonní číslo, na které se ozveme zpět, nebo volejte ve všedních dnech na 800 575 575. S případy, jako je ten váš, máme zkušenosti a společně vše vyřešíme.
×
Vyhledat na webu
Zavřít
back Zpátky

Jak dlouho trvá reklamace?

Datum poslední revize: 1. 8. 2025

Všechny požadavky vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace, nestanoví-li právní předpis jinak. Reklamaci je možné podat v online Samoobsluze prostřednictvím formuláře Reklamace, kde vyplníte odpovídající pole podle typu reklamace, například chybný odečet měřidla ve vyúčtování.

Pomohl vám článek?

Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.