Vážení zákazníci AZ Energies, která ukončuje činnost, rádi pro vás zajistíme dodávky energií. Novou smlouvu můžete ihned sjednat online, zanechat nám telefonní číslo, na které se ozveme zpět, nebo volejte ve všedních dnech na 800 575 575. S případy, jako je ten váš, máme zkušenosti a společně vše vyřešíme.
×
Vyhledat na webu
Zavřít
back Zpátky

Jak mohu reklamovat vyúčtování nebo službu?

Datum poslední revize: 11. 9. 2025

Ozvěte se nám

Nejrychlejší způsob podání reklamace je přes formulář v naší Samoobsluze.

Většinu reklamací je možné vyřešit také telefonicky na naší zákaznické lince 478 575 555 ve všední dny mezi 8:00 a 18:00. Pokud je situace složitější, budou veškeré informace předány na příslušné oddělení, které reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O vyřízení reklamace budete samozřejmě informováni.

Pomohl vám článek?

Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.