Vážení zákazníci AZ Energies, která ukončuje činnost, rádi pro vás zajistíme dodávky energií. Novou smlouvu můžete ihned sjednat online, zanechat nám telefonní číslo, na které se ozveme zpět, nebo volejte ve všedních dnech na 800 575 575. S případy, jako je ten váš, máme zkušenosti a společně vše vyřešíme.
×
Vyhledat na webu
Zavřít
back Zpátky

Co je třeba při podání reklamace doložit?

Datum poslední revize: 1. 8. 2025

Některé typy reklamací vyžadují příslušné dokumenty. Využijte k podání reklamace online Samoobsluhu, kde najdete nápovědy pro správné zařazení vašeho požadavku včetně potřebných příloh. Průběh reklamace se tak urychlí.

Co budeme potřebovat
  • Číslo odběrného místa EAN u elektřiny nebo EIC u plynu. Najdete na svém vyúčtování nebo smlouvě. Ve vaší Samoobsluze je již součástí formuláře.
  • Při reklamaci stavu elektroměru/plynoměru si prosíme připravte podklady, kde je patrný stav měřidla: fotografii nebo předávací protokol.
  • Při reklamaci ceníku ve vyúčtování mějte po ruce kompletní sjednaný ceník, nikoliv jenom výstřižek, zejména z důvodu platnosti.

 

Pomohl vám článek?

Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.