Poruchy a reklamace

Přestala mi fungovat elektřina

Poruchy a výpadky elektřiny mohou mít více příčin. Ne vždy je ale důvod k panice.

Zkontrolujte hlavní jistič

Ze všeho nejdříve zkontrolujte pojistky a hlavní jistič. Zda není ve vypnutém stavu/shozený.

Zkontrolujte vyúčtování a upomínky

K dočasnému odpojení odběrného místa může v krajním případě dojít i kvůli nezaplacené faktuře. Zkontrolujte svoje poslední vyúčtování a případné upomínky. Pokud si nejste jisti, zda k nám dorazily všechny vaše platby, přečtěte si článek Chci zjistit, jestli jste přijali moji platbu.

Nahlaste poruchu přímo distributorovi

Máte vše zaplaceno? Pak bude možná chyba v distribuční soustavě. Nahlaste poruchu přímo vašemu distributorovi:

  • PRE Distribuce (Hlavní město Praha) – linka 1236
  • EON Distribuce (jižní Čechy a jižní Morava) – tel. 800 22 55 77
  • ČEZ Distribuce (ostatní regiony) – tel. 800 850 860