Vážení zákazníci AZ Energies, která ukončuje činnost, rádi pro vás zajistíme dodávky energií. Novou smlouvu můžete ihned sjednat online, zanechat nám telefonní číslo, na které se ozveme zpět, nebo volejte ve všedních dnech na 800 575 575. S případy, jako je ten váš, máme zkušenosti a společně vše vyřešíme.
×
Vyhledat na webu
Zavřít

Přestala mi fungovat elektřina

Výpadky elektřiny mohou mít více příčin. Ne vždy, když nejde elektřina, je ale důvod k panice.

Zkontrolujte hlavní jistič

Ze všeho nejdříve zkontrolujte pojistky a hlavní jistič, zda není ve vypnutém stavu / shozený.

Zkontrolujte vyúčtování a upomínky

K dočasnému odpojení odběrného místa může v krajním případě dojít i kvůli nezaplacené faktuře. Zkontrolujte svoje poslední vyúčtování a případné upomínky. K tomu můžete využít i naši samoobsluhu. Pokud si nejste jisti, zda k nám dorazily všechny Vaše platby, přečtěte si článek Chci zjistit, jestli jste přijali moji platbu.

Nahlaste poruchu přímo distributorovi

Máte vše zaplaceno? Pak bude možná chyba v distribuční soustavě. Výpadky elektřiny aktuálně zveřejňuje přímo váš distributor:

  • PRE distribuce (Hlavní město Praha) – tel. 800 823 823
  • EG.D Distribuce (jižní Čechy a jižní Morava) – tel. 800 22 55 77
  • ČEZ Distribuce (ostatní regiony) – tel. 800 850 860