Úvod » Pro domácnosti » Elektřina pro domácnosti » Elektřina Fixně bez závazku
Proč Fixně bez
závazku?
- Jistota ceny pod stropem do konce roku 2023
- Smlouva bez časového závazku (3měsíční výpovědní lhůta)
- Možnost výběru typu komunikace a platebních transakcí
Kdy začít přemýšlet o fixním produktu?
S elektřinou Fixně bez závazku získáte cenu nižší, než je ta zastropovaná. Zároveň máte jistotu, že cena za dodávky zůstane do konce roku 2023 na chlup stejná. Svoje výdaje tak držíte pevně pod kontrolou, ale nemusíte se vůbec k ničemu vázat. Samozřejmě si můžete vybrat způsob komunikace, placení záloh i vracení přeplatků.
Další informace najdete v detailním ceníku.
Detailní ceníky
FIXNĚ BEZ ZÁVAZKU
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2023
Platnost: od 07. 02. 2023
Vy se ptáte – my odpovídáme
-
Co musím doložit při přechodu k Centropolu?
Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.
-
Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?
Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).
-
Jak získám přístup do samoobsluhy?
Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.
-
Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?
Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.
Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.
-
Kde najdu svoje zákaznické číslo?
Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.