Vyhledat na webu
Zavřít
back Zpátky

Kdy obdržím vyúčtování a jaké jsou možnosti platby?

Datum poslední revize: 22. 10. 2025

Odečet stavu elektroměrů a plynoměrů se uskutečňuje zpravidla jednou ročně, termín se liší podle odečtové trasy, kterou určuje distributor. Vyúčtování vám pošleme na základě přijatých dat od distributora do 15 dnů od obdržení.

Kdo je distributor a kdo dodavatel energií a jaké jsou jejich role?
Jak platit vyúčtování za elektřinu a plyn?

Všechny údaje k platbě naleznete v online Samoobsluze v přehledu vyúčtování. Pomocí chytrého telefonu lze realizovat platbu prostřednictvím QR kódu.

A máte i další možnosti:

Inkaso
Ve vaší bance musíte musíte povoleno inkaso pro účty naší společnosti. Nevyplňujte variabilní symbol. V den stržení platby musí být na účtu dostatečný zůstatek, správný limit výše stržení a dostatečná četnost stržení.

  • Za elektřinu ve prospěch účtu: 27000297/0100
  • Za plyn ve prospěch účtu: 27100247/0100

Bankovní převod
Nezapomeňte uvést správný variabilní symbol, který najdete ve vyúčtování. Variabilní symbol pro vyúčtovaní je jiný než při platbě záloh.

  • Pro úhradu dodávky elektřiny ve prospěch účtu: 27000297/0100
  • Pro úhradu dodávky plynu ve prospěch účtu: 27100247/0100

Složenka
Při platbě složenou nezapomeňte uvést správný variabilní symbol.

Platební kartou
Vyúčtování můžete také zaplatit na zákaznickém centru.

Co když změním dodavatele?

Změna dodavatele nemá na termín odečtů vliv. Probíhají podle trasy pevně stanovené distributorem a v daném distribučním území se uskutečňují vždy v tomtéž období. Také pravidelné roční vyúčtování proto dostáváte bez ohledu na dodavatele ve stejnou dobu.

Pomohl vám článek?

Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.