Ke smlouvě na dva roky nyní odměna 2 000 Kč na Váš účet. Více informací ->.
Vyhledat na webu
Zavřít
back Zpátky

TELCO

Datum poslední revize: 15. 9. 2025

Chci sjednat smlouvu

Jak můžu smlouvu sjednat?

Co k sepsání smlouvy potřebuji?

  • Platný občanský průkaz.

Co můžu očekávat?

    • Centropol může vyžadovat vratnou kauci nebo jistinu. Jistina se týká cizinců, kteří nemají platný občanský průkaz. SIM kartu obdržíte až po úhradě kauce/jistiny.
  • Při sjednání smlouvy telefonicky nebo online se odesílá SIM karta doporučeně.

Co dělat v případě změny operátora?

  • Pokud se svým číslem přecházíte od jiného operátora, potřebujete navíc doložit ověřovací kód účastníka, tzv. OKU.
Co je kód OKU?

OKU (ověřovací kód účastníka) je čtrnáctimístný identifikátor výpovědi. Váš současný operátor Vám ho sdělí na základě platně podané výpovědi. ČVOP slouží k autorizaci přenosu mobilního telefonního čísla. Čísla lze přenést z/do jakékoli mobilní sítě v ČR, včetně virtuálních operátorů.

Co potřebuji k přenosu telefonního čísla?

V případě, že chcete přenést mobilní číslo k Centropolu, potřebujeme od vás:

  1. Vaše jméno a příjmení
  2. Telefonní číslo, které chcete do naší sítě přenést
  3. Číslo výpovědi u vašeho současného operátora (OKU)
  4. Jméno současného operátora
Jakým způsobem mohu aktivovat službu s novým telefonním číslem?

Pro aktivaci služby stačí zavolat na naši zákaznickou linku 478 575 555 ve všední dny mezi 8:00 a 18:00.

Co je to limit služeb?

Limitem je myšlen strop útraty v daném fakturačním období. Limit vám pomáhá držet výdaje u hlasových služeb pod kontrolou. Je to částka, kterou můžete provolat nad rámec tarifu a volných minut.

Co se stane, když zaplatím po datu splatnosti?

V případě uhrazení po datu splatnosti, je možné, že dojde k vystavení zpoplatněné upomínky (dle ceníku služeb) a následně i blokaci služeb.

Jak zjistím potřebnou velikost SIM karty pro moje zařízení?

Zasíláme SIM karty pouze ve variantě 3v1 (neboli TRIO SIM), která obsahuje všechny 3 velikosti čipu (standardní, micro a nano), takže si sami vylomíte ten, který budete potřebovat.

Vylamovací adaptér (rámeček, redukce) je vhodný pro využití jedné SIM karty na převedení požadované velikosti SIM karty u daného telefonu.

Co dělat, když mi nepřijde vyúčtování?

Vyúčtování najdete v Samoobsluze. Popřípadě se obraťte na zákaznickou linku 478 575 555 ve všední dny mezi 8:00 a 18:00, kde můžete žádat o zaslání opisu vyúčtování na váš e-mail (zdarma) nebo o zaslání v tištěné podobě (zpoplatněno dle ceníku služeb).

Co dělat, pokud potřebuji vyměnit SIM kartu?

Nová SIM karta se vám bude hodit při ztrátě, odcizení, v případě nevyhovujícího rozměru, poškození té původní anebo v případě potřeby SIM podporující LTE.

Ne vždy jde však o bezplatný úkon (zpoplatněno dle ceníku služeb).

Požádat o výměnu SIM karty můžete telefonicky na Zákaznické lince, která je pro Vás zdarma k dispozici ze sítě CENTROPOL pod číslem *22, nebo elektronickou formou na adrese mobil@centropol.cz či online požadavkem z webu.

Jak mohu odstoupit od smlouvy?

Nejdříve nám zavolejte na Zákaznickou linku nebo napište na e-mail na mobil@centropol.cz, abychom Vám mohli poradit, jak postupovat.

Pokud jste službu sjednali přes naše internetové stránky nebo po telefonu, máte k dispozici 14denní zákonnou lhůtu na odstoupení od data aktivace služby. Po tuto dobu je možné službu ukončit bez poplatku/sankce a budeme vám účtovat pouze dobu využívání služby.

Pro odstoupení ve 14denní zákonné lhůtě vyplňte Formulář pro odstoupení a zašlete ho spolu se SIM kartou a veškerým příslušenstvím, které bylo součástí smlouvy, na adresu:

CENTROPOL ENERGY, a. s.
Vaníčkova 1594/1
400 01 Ústí nad Labem

Vše odešlete v nepoškozeném stavu a v původním balení.

Mohu službu využívat v zahraničí?

Ano, stačí mít aktivní roaming. Lze ho aktivovat na Zákaznické lince, která je pro Vás zdarma k dispozici ze sítě CENTROPOL pod číslem *22, nebo elektronickou formou na adrese mobil@centropol.cz či online požadavkem z webu.

Jak přenos telefonního čísla probíhá?

Jakmile přijmeme žádost o přenos čísla a předáte nám platný přenosový kód OKU, uzavřeme s vámi smlouvu, odešleme dosavadnímu operátorovi objednávku na přenesení čísla a zašleme vám doporučenou poštou SIM kartu společně se smlouvou k podpisu.

Přenos proběhne na začátku třetího pracovního dne mezi půlnocí a šestou hodinou ráno.

Během zmíněných hodin nemusí být číslo aktivní ani u jednoho operátora, funkční bude pouze tísňové volání na číslo 112.

Na jaké síti služba funguje?

Služby poskytujeme na síti Vodafone.

Přišla mi upomínka, i když jsem zaplatil/a

Ano, i to se může stát. Obvykle za to mohou chybně zadané platební údaje.

  1. Porovnejte zadané platební údaje s údaji na upomínce. Pokud nesouhlasí, napište nám e-mail na mobil@centropol.cz nebo nám zavolejte na zákaznickou linku pod číslem *22.
  2. Zkontrolujte, zda Vám banka nevrátila platbu zpět. Pokud ano, zkontrolujte platební údaje a odešlete platbu znovu.
  3. Porovnejte datum vystavení upomínky s datem odeslání platby. Je totiž možné, že k nám platba dorazila až potom, co jsme upomínku vystavili.
  4. Zašlete nám doklad o zaplacení (výpis z účtu, útržek složenky, pokladní složenka z banky nebo snímek z elektronického bankovnictví) kde bude patrné, z jakého čísla účtu byla platba odeslána, včetně veškerých dalších identifikací. Na základě dokladu bude možné platbu dohledat, prověřit a případně spárovat s vystavenou fakturou.
Jak mohu hradit vyúčtování za mobilní služby?

Je jen na vás, jakou metodu si zvolíte. Nabízíme následující možnosti úhrady vyúčtování:

BANKOVNÍ PŘEVOD

Platby provádějte ve prospěch čísla účtu 800092222/Bankovní kódy: 0100, 0300, 0800, 2700. Vždy je nutné uvést správný specifický a variabilní symbol dle vašeho vyúčtování.

INKASO z bankovního účtu

Pro aktivaci stačí zajistit souhlas k inkasu ve vaší bance (číslo našeho účtu 800092222/0300), specifický symbol najdete na vyúčtování, variabilní symbol se v tomto případě neuvádí, a sdělit nám číslo Vašeho účtu, ze kterého bychom mohli platby inkasovat.

SLOŽENKA

Složenku nezasíláme, je potřeba vyzvednout na poště.

SIPO

Pouze nám nahlásíte spojovací číslo SIPA.

Pro nastavení konkrétní platební metody kontaktujte zákaznickou linku na čísle 478 575 555 ve všední dny mezi 8:00 a 18:00.

Mám moc vysokou fakturu a nerozumím jednotlivým položkám

Občas je to s tím vyúčtováním trochu složitější a vyznat se v jednotlivých částech faktury může být problém. Vysvětlíme vám, co znamenají jednotlivé položky, a poradíme vám, abyste se v tom neztratili.

  • Cena na faktuře zahrnuje dvě části – pravidelný měsíční poplatek a cenu za provolané minuty, odeslané SMS/MMS a využití datového připojení.
  • Přehled všech vyúčtovaných jednotek najdete na faktuře v části nazvané Rozpis vyúčtování služeb.
  • Podívejte se také na podrobné vysvětlení jednotlivých položek.
Pomohl vám článek?

Pomozte nám stránku zdokonalovat – dejte nám hodnocení, jak se vám líbila.